סמנכ"ל השיווק של אפריקה ישראל מגורים התפטרה

בחברה פועלים לאיתור מחליף לתפקיד שמילאה ליאת דנינו, אשר אמון על מכירת הדירות בפרויקטים השונים של החברה ■ אפריקה תעשיות הודיעה השבוע על עזיבתו של מנכ"ל החברה יקי ודמני

ליאת דנינו / צילום: תמר מצפי
ליאת דנינו / צילום: תמר מצפי

סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת אפריקה ישראל מגורים, ליאת דנינו, הודיעה בימים האחרונים לחברה על סיום תפקידה. בחברה פועלים לאיתור מחליף לתפקיד אשר אמון על מכירת הדירות בפרויקטים השונים של החברה.

דנינו מכהנת בתפקיד מאז תחילת 2014, לאחר שהחליפה את אייל חכם. עלות שכרה הסתכמה ב-1.3 מיליון שקל בשנת 2016 (כולל בונוס). לפני כן כיהנה כמנהלת שיווק בחברת קרדן נדל"ן, ואילו קודם לכן ניהלה את תחומי הנדל"ן והרכב במועדון הצרכנות חבר, ואף כיהנה כמנכ"ל חברת השיווק אמבסדור.

דנינו הייתה אחראית על מכירת הדירות בחברה, ואשתקד מכרה אפריקה ישראל מגורים 558 דירות בפרויקטים ברחבי הארץ בהיקף של 1.1 מיליארד שקל. זאת לעומת 657 דירות שנמכרו ב-2015 ב-1.3 מיליארד שקל.

אחד התחומים החדשים אליהם נכנסה אפריקה מגורים בתקופתה של דנינו היה הדיור להשכרה, כאשר חודשים ספורים לאחר תחילת כהונתה זכתה החברה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת קרקע בגליל ים בהרצליה לפרויקט המיועד להקמת 215 דירות להשכרה ארוכת טווח, פרויקט שהתאכלס לאחרונה. בנוסף לכך, זכתה החברה במספר פרויקטים של "מחיר למשתכן" בהרצליה ובראשון לציון.

לא מדובר בעזיבה היחידה בקבוצת אפריקה ישראל בימים האחרונים. ביום ראשון השבוע הודיעה אפריקה תעשיות על עזיבתו של מנכ"ל החברה יקי ודמני, זאת לאחר שנה וחודשיים בלבד בתפקיד.

מאפריקה מגורים נמסר כי "ליאת דנינו ביקשה לסיים את תפקידה, והיא מודה לה על תרומתה לחברה ומאחלת לה המשך הצלחה בדרכה".