אירוע "אנשי השנה" של ערוץ 9 יתקיים ב-4/5 במעמד נשיא המדינה

האירוע יתקיים בבנייני האומה בהשתתפותם של כ-1,000 אורחים, בהם שר הביטחון, אנשי ציבור, אנשי מפתח במשק הישראלי, אמנים, ספורטאים, פוליטיקאים ועוד

יורי קגנוביץ'. "אנחנו חוזרים למקום הפרופורציונלי שלנו. לא יהיו קיצוצים בעתיד" / צילום: איל יצהר
יורי קגנוביץ'. "אנחנו חוזרים למקום הפרופורציונלי שלנו. לא יהיו קיצוצים בעתיד" / צילום: איל יצהר

ערוץ 9 יקיים ב-4 במאי זאת הפעם ה-14 את אירוע "אנשי השנה" במעמד נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין. האירוע יתקיים בבנייני האומה בהשתתפותם של כ-1,000 אורחים, בהם שר הביטחון, אנשי ציבור, אנשי מפתח במשק הישראלי, אמנים, ספורטאים, פוליטיקאים ועוד.

טקס "אנשי השנה" מוקיר מדי שנה את ההישגים ואת המעורבות הגבוהה של העולים מברית-המועצות בכל תחומי החיים בארץ ומסמל את תרומתה של הקהילה הרוסית למדינת ישראל. השנה יצוינו אנשי המגזר הרוסי ב-6 קטגוריות עיקריות: תרומה למוזיקה פופולרית, אושיות הרשת, כוכבי העתיד, נשים פורצות דרך, תרומה לספורט ושוברי תקרת הזכוכית. כמו כן, פרס הנשיא עבור תרומה ייחודית יוענק בהפתעה לאחד מהנוכחים באולם במהלך הערב.

מנכ"ל ערוץ 9, יורי קגנוביץ', מסר: "אני גאה לקיים זאת הפעם ה-14 את הטקס החשוב ביותר עבור הקהילה הרוסית בישראל, ששם זרקור על הישגיה הרבים. המועמדים מגיעים ממגוון רחב של תחומי פעילות - מספורט, דרך תרבות ועד מדעים ואקדמיה - ולכולם מגיעה התודה וההוקרה".