בני סלע הורשע בעבירת מין נוספת בעובדת בכלא

האנס הסדרתי הורשע בעבירת מין נוספת שביצע בעובדת בכלא ■ סלע מרצה 35 שנות מאסר לאחר שהורשע במעשי אונס ותקיפה מינית, ובגין המעשה הנוכחי נגזרו עליו 6 חודשי מאסר נוספים

בני סלע / צילום: משטרת מחוז ת``א
בני סלע / צילום: משטרת מחוז ת``א

האנס בני סלע הורשע בעבירת מין נוספת שביצע בעובדת בכלא בו הוא מרצה את עונשו, ובתחילת החודש נגזרו עליו 6 חודשי מאסר נוספים. ההליך נוהל בדלתיים סגורות והותר לפרסום למרות התנגדותו של סלע.

מדובר באירוע מלפני שנתיים, בו ביקש סלע מהעובדת להתקרב ולהקשיב לו, ומשהסתובבה אליו, הבחינה כי הוא הוציא את איבר מינו והחל לענג את עצמו.

סלע טען כי מדובר בטעות מביכה, אולם השופטת רבקה גלט מבית משפט השלום ברמלה דחתה את טענתו וכתבה: "קשה שלא לסלוד מהתנהגותו של הנאשם. 

בית המשפט קיבל את עמדת פרקליטות מחוז מרכז, שדרשה כאמור להטיל על סלע חודשי מאסר נוספים.

סלע ביקש טיפול: "מחר-מחרתיים אהיה שכן של מישהו"

בתום גזר הדין ביקש סלע: "אם בית המשפט יכול לתת איזו מילה קטנה לגביי, ששב"ס יתחילו אולי לעשות איתי משהו בהיבט הטיפולי. אני יושב 17 שנים, ומחר-מחרתיים אהיה שכן של אחד מכולנו. משהו, אולי אפשר לעשות איתי משהו. במהלך הבריחה גם טענו שאני אולי עלול לעשות משהו, ולא עשיתי. חבל שאני אפגוש את החברה בחוץ, אולי אני אצא יותר מטופל, טיפה".

סלע הורשע בשנת 2000 בעבירות מין, ובהן תקיפה מינית, אונס וביצוע מעשי סדום. הוא נידון ל־35 שנות מאסר, העונש החמור ביותר שהוטל עד אז על עבריין מין במדינת ישראל. בשנת 2006 הצליח לברוח כשהיה בחזקת המשטרה. הוא נלכד כעבור שבועיים בעקבות מצוד נרחב ונידון ל-4 שנות מאסר נוספות.

לפני כשנתיים התלונן שותפו לתא בכלא לגורמי שירות בתי הסוהר כי נאנס על-ידי סלע. למקום הוזמנו חוקרי מחוז מרכז, שגבו עדות מן המתלונן.