צפו: 4 חברות סטארט-אפ ישראליות שסומנו כדבר הבא

אירוע ה"אקסלרטור רוד שואו" המפורסם של מיקרוסופט מכנס בכל שנה מספר מצומצם של סטארט-אפים מבטיחים ■ השנה הוזמנו גם 4 חברות ישראליות

מייקרוסופט אקסלרטור / צילום: מתוך הוידאו
מייקרוסופט אקסלרטור / צילום: מתוך הוידאו

בסיאטל ובעמק הסיליקון התקיים בשבוע שעבר אירוע האקסלרטור רוד שואו של מיקרוסופט, אליו הוזמנו הפעם גם ארבע חברות ישראליות.

האירוע מתקיים בכל שנה, כשמיקרוסופט אוספת 15 מנכ"לים מהסטארט-אפים המבטיחים ביותר בתוכנית האקסלרטור שלה אשר פועלת ברחבי העולם בערים כמו תל-אביב, ברלין, בייג'ין, לונדון, פריס, סיאטל, שנגחאי ועוד.

הסטרטאפים מוזמנים לתוכנית בת חמישה ימים במסגרתה הם יכולים להציג את הרעיון בפני מנכלי"ם של חברות מובילות מרשימת הפורצ'ן 100.

4 הסטארט-אפים הישראליים שזכו השנה לכבוד ייפגשו בין היתר גם עם מנכ"ל מיקרוסופט העולמית - סאטיה נאדלה. מלבד נאדלה משתתפים באירוע גם יו"ר מיקרוסופט ומנכ"ל הרשת החברתית העסקית לינקדאין.

ארבעת הסטארט-אפים הישראליים שנבחרו הם: Solebit אשר עוזרת לארגונים להתמודד עם האקרים ופושעי סייבר באמצעות פתרונות אבטחה אוטומטים המונעים פריצה לארגון. הדבר מתבצע באמצעות חסימה של הקוד הזדוני עוד לפני שתקף את הארגון.

Coralogix שפועלת בתחום הביג דאטה. פלטפורמה לעסקים שמסייעת להתמודד בצורה טובה יותר עם ים המידע המציף אותם, מאפשרת לנהל את המידע בצורה יעילה יותר וכך להבין טוב יותר מה קורה בארגון.

Velostrata - שמפתחת תוכנה המאפשרת העברת יישומים ארגונים לענן בתוך דקות, הכוונה היא העברה של התוכנה עצמה ולא העתקה שלה, דבר שנחשב למאתגר עבור מנהלי מערכות הצריכים לדעת אם אותה אפליקציה אכן עובדת כמו שצריך בענן.

ו illusive - חברת סייבר המונעת מתקפות על מערכות הארגון באמצעות טכנולוגיה המטעה את התוקפים. טכנולוגיה זו יוצרת שכבות של מידע שגוי, הגורמת לגלות את התוקפים ולהוביל אותם למקומות במערכת אשר לא גורמים להפרעה בפעילות התקינה שלה.

מיקרוסופט אקסלרטור מנוהלת כולה מישראל על-ידי צחי וייספלד, כאשר את הפעילות המקומית בארץ מנהל נבות וולק.