לרכוש ביטוח תוך דקות: Next Insurance גייסה 29 מיליון דולר

החברה מספקת מוצרי ביטוח לעסקים קטנים-בינוניים: כדי לנגוס בנתחי שוק, החברה השיקה לאחרונה צ'טבוט ראשון מסוגו בפייסבוק

הנה דוגמה לחברה שקמה, בין היתר, מכיוון שמייסדיה מכרו חברת אחרת - והיה להם הון ומספיק קבלות כדי להתחיל מאפס חברה חדשה ולגייס עבורה הון. Next Insurance הוא שמה, וכעת היא השלימה גיוס של 29 מיליון דולר וסגרה גיוס הון של 42 מיליון דולר מאז הקמתה לפני שנתיים.

שלושת מייסדי Next Insurance, גיא גולדשטיין, אלון חורי וניסים טפירו, הקימו את Check שנמכרה ל-Intuit האמריקאית תמורת 360 מיליון דולר במזומן ב-2014. השלושה לא חיכו הרבה זמן, ודי מהר אחרי המכירה הקימו את Next Insurance, שמטרתה לשנות את האופן שבו עסקים קטנים-בינוניים רוכשים מוצרי ביטוח. Check, נזכיר, פיתחה אפליקציה שאפשרה למשתמשים בה לעקוב אחר חשבונות הבנק שלהם וכך לייעל את הניהול שלהם.

Next Insurance השיקה את הפתרון שלה בתחילת 2016, והוא פונה לשוק ביטוחי עסקים קטנים-בינוניים ששוויו הוא 100 מיליארד דולר. כדי לנגוס בכמה שיותר נתחי שוק, החברה השיקה לאחרונה צ'טבוט ראשון מסוגו על הרשת החברתית של פייסבוק במסגרתו אפשר יהיה לקבל הצעת מחיר לפוליסת הביטוח הנדרשת ללקוח.

"סקטור העסקים הקטנים-בינוניים הוא ענק והוא מאוד שונה", אומר בהודעת החברה גולדשטיין, שמכהן כמנכ"ל. "ועדיין, שוק הביטוח עבור עסקים אלו אינו מספיק דיגיטלי, לדוגמה במקרה של עסק של בן אדם אחד, כמו צלמים או מאמני כושר - מסוג המקצועות שנמנים על לקוחותינו. הפלטפורמה של Next Insurance מאפשרת לדלג מעל מכשולים משמעותיים שקיימים כיום בתהליך רכישת מוצרי ביטוח על ידי פישוט וזירוז תהליך קבלת הביטוח ועל ידי התאמת הביטוח לכל לקוח ולקוח לפי צרכיו". לפי החברה, תהליך רכישת ביטוח באתר שלה לוקח מספר דקות להבדיל משעות או ימים בדרכים המקובלות כיום.

"שוק הביטוח משתנה כדי להתאים עצמו לעסקים קטנים-בינוניים", אומרת נציגת קרן ההון סיכון Re/HSB.