המתרחצים בחופי ת"א ישלמו פחות: העירייה מפרסמת מחירון

המחיר להשכרת שמשייה או כיסא נוח יעמוד על 2 שקלים למחזיקי כרטיס תושב "דיגיתל" ועל 6 שקלים לכלל הציבור ■ המחירון קובע גם מחיר מרבי במסעדות החופים שזכו במכרזים העירוניים ■ צפו במחירון המלא

חוף הים של תל אביב / צילום:shutterstock
חוף הים של תל אביב / צילום:shutterstock

אפשר להוריד מחירים מבלי לחנך את הציבור להגיד "תודה" ו"בבקשה": מעתה המתרחצים בחופי תל-אביב ישלמו פחות: עונת הרחצה 2017 נפתחה בסוף השבוע האחרון ב-13 חופי העיר (מגבול הרצליה בצפון עד גבול בת-ים בדרום) עם בשורה בשורת המחיר בכל הנוגע להשכרת ציוד בחופים, לאור הפסקת העבודה מול זכייני המסעדות בכל הנוגע להשכרת מתקני החוף (כיסאות, שמשיות) והעברת הפעילות לידי העירייה.

המחירון החדש שמפרסמת עיריית תל-אביב-יפו קובע הנחות משמעותיות למחזיקי כרטיס "דיגיתל" (שההרשמה אליו היא חינמית לתושבי העיר): המחיר להשכרת שמשייה או כיסא נוח יעמוד על 2 שקלים למחזיקי כרטיס תושב "דיגיתל" ועל 6 שקלים לכלל הציבור; המחיר להשכרת מיטת שיזוף יעלה 4 שקלים למחזיקי כרטיס תושב "דיגיתל" ו-12 שקל לכלל הציבור (בכל השכרה תהיה הגבלת כמות של עד 5 פריטים מכל סוג (5 כיסאות, 5 מיטות שיזוף ו-5 שמשיות).

עשרות לוקרים הוצבו ברחבי החופים בעיר, כשמחיר השכרת לוקר יורד מ-10 שקלים ל-5 שקלים: ניתן להשתמש בלוקר לפרק זמן של עד 24 שעות, כאשר כ-18 תאי אחסון זמינים בכל חוף. 

מחיר מרבי במסעדות

גם תפריט המזון התרחב, והוא כולל כעת גם ארוחות עסקיות במחיר מרבי של 60 שקל במשך כל ימות השבוע. המחירון קובע מחיר מרבי במסעדות החופים שזכו במכרזים העירוניים החדשים, וכדאי להכיר את סעיפיו:

בקבוק מים מינרליים קטן - 7 שקלים 
קרטיב - 5 שקלים
פיתה או כריך עם חומוס וסלטים - 12 שקל 
קפה - 5 שקלים
בייגלה- 5 שקלים
ארוחה עסקית - 60 שקל 
צ'יפס - 25 שקל 
אבטיח - 30 שקל 
בירה ישראלית - 21 שקל

בכך מציגה עיריית תל-אביב מחירים זולים בהשוואה לחופי ים מוכרזים אחרים. כך למשל בחופי העיר נתניה, השכרת כיסא/שמשייה עומדת על 5 שקלים לתושב ועל 10 שקלים לכלל הציבור, והמחיר למיטת שיזוף עומד על 15 שקל ו-20 שקל בהתאמה. המחירים במפוקחים בנתניה למזון כוללים קרטיב ב-5 שקלים, מים מינרליים בקבוק קטן ב-7 שקלים ובקבוק גדול ב-10 שקלים ופיתה עם חומוס וחמוצים ב-10 שקלים.