גוראון מאחד תפקידים: סמנכ"ל הנדסה ינהל חט' מערכות המידע

שמעון הרץ, מנהל חטיבת מערכות המידע בפלאפון, פורש ■ נמרוד בן-טוב, סמנכ"ל ההנדסה, ימלא במקביל את שני התפקידים

רן גוראון / צילום: איל יצהר
רן גוראון / צילום: איל יצהר

התייעלות בחברת פלאפון: מנכ"ל החברה רן גוראון מינה את סמנכ"ל ההנדסה נמרוד בן-טוב במקביל לתפקידו גם לתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע, במקום שמעון הרץ שעזב את החברה. בן-טוב ינהל את שתי החטיבות במקביל והוא יוגדר כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. בכך מצמצם גוראון את מספר החברים בהנהלה ומאחד תפקידי הנדסה ומערכות מידע כפי שהדבר בא לידי ביטוי בחברות תקשורת רבות.

הרץ עוזב את התפקיד לאחר 17 שנה בפלאפון מתוכן 14 שנים כמנהל חטיבה.

שמעון הרץ אמר היום בכל השנים שלי בחברה חתרתי לחדש ולשפר את המערכות על מנת להעניק שירות טוב יותר ללקוחות ולעובדי החברה. אני משאיר את החטיבה בידיים טובות, ובטוח שהיא תמשיך לממש את היכולות יוצאות הדופן של העובדים והמנהלים שבה".

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, מסר: "שמעון הוביל את פיתוח המערכות המתקדמות ביותר בפלאפון, ולו חלק משמעותי ביכולתה של החברה להתאים את עצמה לשוק הסלולר התחרותי, ולשמור על דינמיות טכנולוגית. במהלך השנים הוא בנה חטיבת IT לתפארת, שהיא הלב הפועם של החברה ומהווה מרכיב קריטי בכל פעילות בחברה. שמעון יישם שיטות ניהול ועבודה מתקדמות ביותר, לצד ניהול רזה ויעיל ובניית שדרת ניהול מקצועית וחזקה. אנו מודים לו על ההשקעה האדירה, הניהול החכם והנכסים שיצר לפלאפון ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".