וואלה משיקה את ערוץ Buzzit: יציע תכנים של כוכבי רשת

בוואלה מדגישים כי החלק המשמעותי של הערוץ החדש יהיה תוכן אורגני ולא תוכן שיווקי, כשהדגש הוא על וידאו ■ וואלה תפיק ותקדם עבור אותם כוכבי רשת תכנים מקוריים ובלעדיים

וואלה מבצעת מהלך חדש שמיועד להגדיל את היכולת שלה לייצר טראפיק באתר ולגזור מתוכו כסף, ומשיקה ערוץ חדש שכל התוכן שלו מושתת על אושיות רשת.

שם הערוץ הושק היום (א') הוא "Buzzit!", והוא יציע תכנים של עשרות כוכבי ויצרני רשת שפועלים ברשתות החברתיות. חלק לא מבוטל מאותם יוצרים מהווים סוג למדיה בפני עצמה, כשחלקם מביאים איתם כ"נדוניה" כ-100 אלף עוקבים לכל יוצר.

בוואלה מדגישים כי החלק המשמעותי של הערוץ החדש יהיה תוכן אורגני ולא תוכן שיווקי, כשהדגש הגדול הוא כמובן וידאו. וואלה תפיק ותקדם עבור אותם כוכבי רשת תכנים מקוריים ובלעדיים, ובכך תאפשר להם להיכנס לטריטוריות שחלקם אינם פעילים בהן, שכן בשונה מהיוטיוברים הקלאסיים, אותם כוכבי רשת פעילים בפלטפורמות בהן לא באמת ניתן להעלות סרטונים של כמה דקות.

הערוץ יכלול לא רק תכנים מקוריים שיופקו רק עבור וואלה, אלא גם תכנים נבחרים מהעמודים של כוכבי הרשת עצמם ברשתות החברתיות השונות.

בין כוכבי הרשת שלוקחים חלק בפרויקט נמנים סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב ומישל טרוני, לי לוי, שיר אלמליח, רון אלוף, שגיא ברייטנר, שני חזן, קים אזולאי, גל גברעם ועמרי מזרחי, דניאל אסייג, קסניה טרנטול ועומרי בר-נתן. 

בנוסף וכדי להרחיב את הגיוון בקהלים, ישולבו בערוץ גם תכנים בשיתוף עם קבוצות גדולות בפייסבוק, כמו למשל "אימהות מבשלות ביחד", "כשאמא ואבא בני דודים", "נתקעתי עם" וכדומה.

כאמור, הכוונה של וואלה היא להגדיל את הטראפיק שיש באתר באופן משמעותי מצד אחד, ובכך להפחית ככל הניתן של התלות במונופולים הגדולים של הטראפיק גוגל ופייסבוק - אך גם להרחיב בו-בזמן את האפשרויות לפרסום ויצירת תוכן שיווקי.

למרות שכאמור מרבית התכנים צפויים להיות אורגניים, תינתן למפרסמים להשתלב בתוכן שיווקי שייעשה באמצעות אותם משפיענים. לא מדובר בתוכן "פשוט" בסגנון "פוסט של ידוען", אלא במהלכי תוכן רחבים ועמוקים יותר.

הכוונה היא לייצר מהלכי WIN-WIN לוואלה ולאותם יוצרים שישתתפו, כשמצד אחד וואלה מקבלת כאמור עוד תנועת גולשים, אופציה לפלטפורמות פרסום נוספות ויכולת לייצר יותר מוניטיזציה, ואילו כוכבי הרשת מקבלים במה רחבה יותר מזאת שיש להם כעת ואפשרויות נוספות להכנסות מפרסום.

לדברי ערן גוטדנקר, סמנכ"ל שיווק ומכירות בוואלה! NEWS, "אנו גאים לשתף פעולה עם האנשים הכי חמים ברשת בישראל, המגיעים מקשת רחבה של תחומים וגילאים שונים, ולתת במה ענקית של מעל מיליון גולשים ביום ליצירה ולתכנים המקוריים שלהם. כוכבי הרשת ישתלבו באולפן השקוף של וואלה! NEWS כחלק ממערך השידורים ותוכניות הווידאו. בנוסף, ערוץ Buzzit! יאפשר למפרסמים ליהנות ממהלכים פרסומיים ייחודים עם כוכבי הרשת המובילים, בשילוב מנצח של תוכן אורגני באתר האינטרנט הגדול בישראל, ביחד עם תוכן עדכני שרץ בעמודים החזקים ביותר ברשתות החברתיות".