לוינשטיין רוכשת מסולוג מבנה תעסוקה מאוכלס בבאר-שבע

התמורה: 46 מיליון שקל ■ מדובר על מתחם תעסוקה הממוקם ברחוב הנחתום 5-9, בסמוך לתחנת הרכבת של אונ' בן-גוריון ■ המתחם בנוי על 10 דונם וכולל שתי קומות בשטח 12 אלף מ"ר וחניון על הגג לכ-220 חניות

חצי שנה לאחר שרכשה את מתחם העסקים והמשרדים "לב הסיטי" בבאר-שבע ב-62 מיליון שקל, רוכשת קבוצת משולם לוינשטין, באמצעות חברת-הבת לוינשטין נכסים, מתחם עסקים נוסף בעיר מחברת סולוג ב-46 מיליון שקל.

מדובר על מתחם תעסוקה הממוקם ברחוב הנחתום 5-9, בסמוך לתחנת הרכבת של אוניברסיטת בן-גוריון. המתחם בנוי על 10 דונם וכולל שתי קומות בשטח 12 אלף מ"ר וחניון על הגג המשמש לכ-220 חניות.

סכום הרכישה משקף NOI שנתי (הכנסות תפעוליות נטו) של כ-3.25 מיליון שקל ושיעור תשואה שנתי של כ-7.1%. הנכס מאוכלס בתפוסה של 100%, ובין דיירי המתחם ניתן למנות את בזק און ליין, yes, פלאפון וקופת-חולים כללית.

את העסקה מטעם לוינשטין נכסים הובילו סמנכ"ל הפיתוח העסקי של הקבוצה, אלון מרמלשטיין; עו"ד ורד לזר ארביב, היועצת המשפטית; וחן לוטן גור מנהלת נכסים מניבים בקבוצה.

מרמלשטיין מסר כי "קבוצת משולם לוינשטין ממשיכה להאמין בשוק העסקים המתעורר בבאר-שבע. המתחם ממוקם במרכזו של משולש העסקים הצומח של העיר, המשלב את תחנת הרכבת של אוניברסיטת בן-גוריון, פארק ההיי-טק וקריית התקשוב העתידית של צה"ל".

ללוינשטין יש נכסים מניבים נוספים כגון מגדל לוינשטין בתל-אביב, מגדל דיסקונט בתל-אביב, מתחם המשרדים "הי-טק ביקנעם", פרויקט "אטריום" הממוקם בלב אזור התעסוקה החדש והמתפתח של מודיעין מתחם תעשיה ואחסנה באזור התעשייה רמת-אליהו בראשון-לציון ונכסים נוספים.