קתאי פסיפיק הודיעה על הוספת טיסות בקו ת"א-הונג-קונג

החברה, המחזיקה בתואר של אחת מחברות התעופה הטובות בעולם, מוסיפה טיסה שישית בשבוע בקו ת"א-הונג-קונג בתקופת חגי תשרי

חברת התעופה קתאי פסיפיק הודיעה כי היא מוסיפה טיסה שישית בשבוע בקו הונג-קונג תל-אביב בתקופת חגי תשרי (החל מ-18 בספטמבר ועד 23 באוקטובר).

קתאי פסיפיק, המחזיקה בתואר של אחת מחברות התעופה הטובות בעולם, נכנסה לישראל בחודש מארס האחרון. מיד אחרי הטיסה הראשונה הודיעה החברה כי תוסיף טיסה חמישית בשבוע, במקום 4 טיסות כפי שתכננה מראש. כעת, כאמור, מתווספת טיסה שישית, המלמדת על ביקוש גבוה מצד הנוסעים הישראלים - רבים מהם בטיסות המשך מהונג-קונג ליעדים במזרח הרחוק.

הטיסות בקו תל-אביב-הונג-קונג מופעלות באמצעות המטוס החדיש מדגם איירבס 350-A. ההמראה מתל-אביב היא בשעה 13:50, והנחיתה בהונג-קונג בשעה 05:10 (ביום שלמחרת). הטיסה מהונג-קונג ממריאה בשעה 01:00 ומגיעה לתל-אביב בשעה 07:40 באותו יום. זמני הטיסה עומדים על 10:20 שעות מתל-אביב ו-11:40 שעות מהונג-קונג.

שי להב, מנהל השיווק והמכירות של קתאי פסיפיק בישראל, מסר: "מאז פתיחת הקו בסוף חודש מארס אנו עדים לביקוש רב של מטיילים וקבוצות ליעדים כגון יפן, סיאול, שנחאי והפיליפינים, ובכדי לתת מענה לדרישה הגבוהה במהלך החגים, ביקשנו להוסיף טיסה עונתית. לוח הזמנים שלנו מאפשר חיבור מיידי בהונג-קונג לטיסות ההמשך באסיה, ולמי שיבחר יש גם אפשרות לעצור לטיול או קניות בהונג-קונג".

מחירי כרטיסי הטיסה להונג-קונג, כולל מסים והיטלים, מתחילים ב-924 דולר. טיסות לטוקיו, לבנגקוק ולאי פוקט בתאילנד מתחילות במחיר של 1,067 דולר.

נמל הבית של קתאי הוא נמל התעופה המרכזי של הונג-קונג, משם מפעילה החברה טיסות יומיות ל-200 יעדים, כשחברת קתאי דרגון, חברה-בת של קתאי פסיפיק, טסה ל-53 יעדים ברחבי אסיה, מהם 23 בתוך סין.

התחרות של קתאי בישראל על הקו הישיר להונג-קונג היא מול אל-על, שעד כה נהנתה מבלעדיות בקו זה.