רייטינג שבועי: "ארץ נהדרת" בראש, "הישרדות" נחלשת

עם זאת, בצפייה בכלל האוכלוסייה "הישרדות" הגיעה למקום הראשון עם 746 אלף צופים, מול 733 אלף ל"ארץ נהדרת" ■ 22.6% רייטינג לגמר ליגת האלופות בשידורי רשת

גמר ליגת האלופות אתמול. כבש את המקום השלישי / צילום: רויטרס
גמר ליגת האלופות אתמול. כבש את המקום השלישי / צילום: רויטרס

גם השבוע "ארץ נהדרת" של זכיינית ערוץ 2 קשת מובילה את טבלת הרייטינג השבועית ומצליחה להקדים את "הישרדות" של רשת. הפרק הרביעי של תוכנית הריאליטי המשיך את מגמת הירידה ממשדר למשדר והסתפק ב-23% מול 23.8% ל"ארץ נהדרת". עם זאת, בפרמטר של צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה, "הישרדות" מצליחה להעפיל למקום הראשון עם 746 אלף צופים.

אמש, במקום פרק נוסף של "הישרדות", שודר ברשת משחק הגמר של ליגת האלופות, וזה מתברג במקום השלישי עם 22.6% (עוד 4.9% צפו במשחק בספורט 5HD, שנתוניו אינם מתפרסמים באופן רשמי). גם המקום הרביעי שייך לרשת, עם פרק בסדרה הקומית של שלום אסייג, "שנות ה-80", שעד כה מציגה נתונים יפים.

קשת מכניסה עוד שלוש תוכניות לטבלה, במקומות 5-7, ובסך הכול מגיעה ל-4 תוכניות בעשירייה השבועית, אף ששידרה רק בשני ימי חול רגילים. "מועדון לילה" מתמקמת במקום החמישי עם 21.6%, הסדרה "נופלות על הרגליים" במקום השביעי עם 16%, ובתווך "מכת שמש" - משדר שהופק עבור הזכיינית על ידי חברת החדשות ושודר ביום ראשון.

בערוץ 10 "החיפוש" של ענת גורן מצליחה זה השבוע השני להשיג נתון דו-ספרתי ועולה ל-10.5%. עוד תוכנית של הערוץ שרושמת נתון דו-ספרתי היא "גב האומה", ששודרה אמש מול משחק הכדורגל, מה שסייע לה לקפוץ ל-12.6% - נתון שמהווה שיא מאז אוקטובר האחרון.

הנתונים שמציג "כאן" בשבוע השלישי לשידורי הערוץ הציבורי במתכונתו החדשה נותרים ללא שינוי משמעותי. תוכנית הפריים היחידה שחוצה את רף ה-5% היא השעשועון "המרדף", שגם השבוע מגיעה ל-5.2%.

בגזרת החדשות בסוף השבוע נרשמת עלייה בצפייה בימי שישי אחרי כמה שבועות קשים. "אולפן שישי" מתחזקת ל-14.8% ומגדילה את הפער מ"שישי" בערוץ 10 שעולה ל-7.4%. גם "חדשות השבוע" של כאן עולה ל-3.8%. במוצאי שבת דווקא נמשכת מגמת ההיחלשות. "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 ממשיכה לאבד גובה ל-15.6%, ו"המגזין" בערוץ 10 נחלשת ל-6.7%. "רואים עולם" בכאן שומרת על יציבות עם 3.9%.