ישראכרט משיקה כרטיס אשראי בשיתוף מפעילת עליאקספרס

שיתוף-פעולה נוסף יסייע לעסקים ישראלים לשווק את מרכולתם לצרכנים הסינים: ההסכם עם אתר Tmall.com מקבוצת עליבאבא המיועד לשוק הסיני המקומי יאפשר לעסקים ישראלים, גדולים וקטנים, למכור דרכו

עליאקספרס לוגו
עליאקספרס לוגו

הגידול בהיקף הקניות באינטרנט מוביל לגידול במחזורים של חברות האשראי, שנהנות מהמגמה העולמית המשמשת להן מקפצה עסקית הודות לשינוי בהרגלי הצריכה.

היום (ב') הכריזה חברת ישראכרט על השקת כרטיס אשראי בשיתוף עם עליבאבא המפעילה את אתר הקניות הסיני עליאקספרס, חביב הצרכנים הישראלים.

ישראכרט מחזקת את הקניות בזירות הבינלאומיות: בשבוע שעבר יצאה חברת האשראי במבצע דרך אתר הקניות הבריטי אסוס, וכעת כאמור היא תעודד ישראלים לרכוש באתר הקניות הסיני באמצעות כרטיס אשראי שיעניק הטבות ויכלול תכנית נאמנות.

שיתוף-פעולה נוסף יסייע לעסקים ישראלים לשווק את מרכולתם לצרכנים הסינים - ההסכם עם אתר Tmall.com מקבוצת עליבאבא המיועד לשוק הסיני המקומי יאפשר לעסקים ישראלים, גדולים וקטנים, למכור דרכו. תנועת הגולשים באתר עומדת על כ-400 מיליון צרכנים סינים עם יותר מ-14 אלף בתי עסק, המגיעים מיותר מ-60 מדינות ברחבי העולם.

זאת ועוד, ישראכרט מדווחת כי היא נמצאת בשלבים מתקדמים של תהליך הטמעתו של ארנק התשלומים הנפוץ בסין - Alipay, המיועד לקניות אונליין, באמצעותו יוכלו גם הצרכנים הסינים לרכוש באתרים ישראלים - בהם באתר של סופר-פארם, שהושק אתמול בשלב זה כפיילוט, ובאתר רשת המלונות פתאל.

שיתוף-הפעולה בין ישראכרט לAliExpress החל עוד לפני שנה באמצעות הנחות בלעדיות למחזיקי כרטיס האשראי. המהלך עליו הכריזה החברה היום מעמיק את שיתוף-הפעולה כאמור באמצעות כרטיס אשראי ייעודי - והפוטנציאל הוא עצום: לפי נתוני ישראכרט, בשנה שעברה יותר מחצי מיליון צרכנים ישראלים רכשו בעלי אקספרס השנה שעברה. רבות מהקניות באתר הסיני הם בהיקפים קטנים יחסית.

מנכ"ל ישראכרט, ד"ר רון וקסלר, התייחס לאפשרות של העסקים הקטנים לשווק באתר הסיני: "שיתוף-הפעולה הבלעדי שלנו יאפשר לכל בית עסק הסולק עם קבוצת ישראכרט לקבל ליווי וייעוץ, והכוונה בתהליך הכניסה ל-Tmall.com, ולהפוך הלכה למעשה לתאגיד בינלאומי לכל דבר. מדובר בפעילות שתתרום משמעותית לכלכלה ולפיתוח פעילות המסחר של עסקים ישראלים ביציאתם לשוק הגלובלי. בכך ישראכרט הופכת את השוק הגלובלי לקטן יותר, פתוח יותר ונגיש יותר מאי-פעם".