דיזנהאוז רוכשת 50% מקרוזיט שמשווקת הפלגות נופש

החברה משווקת חבילות לנופשי שייט עם חברות הקרוזים הבולטות, בהן רויאל קריביאן, MSC, נורוויג'ן קרוז, סלבריטי קרוז, אזאמארה, קרניבל קרוז ליין ואחרות

קבוצת דיזנהאוז BTC רוכשת 50% מחברת קרוזיט המתמחה בשיווק הפלגות נופש ברחבי העולם. החברה משווקת חבילות לנופשי שייט עם חברות הקרוזים הבולטות, בהן רויאל קריביאן, MSC, נורוויג'ן קרוז, סלבריטי קרוז, אזאמארה, קרניבל קרוז ליין ואחרות.

עיקר הפעילות השיווקית של קרוזיט נעשית באמצעות אתר האינטרנט שלה, כשהחברה מחזיקה גם שני סניפים בחיפה וברמת-השרון, בהם כ-20 יועצי שייט מציעים את שירותם. קרוזיט משמשת כ-One stop shop - חבילה הכוללת שייט, מלון וטיסה.

אודי שנבל, מבעלי החברה, ימשיך לכהן כמנכ"ל חברת קרוזיט.

ענף נופשי השייט (קרוזים) נמצא בפריחה ורושם קצב גידול שנתי של 15% במכירות בישראל - כך לפי ענקית התוכנה וסליקת כרטיסי הטיסה והתיירות העולמית Sabre. עוד עולה מהנתונים כי יותר מ-50 אלף תאים מושכרים מדי שנה על-ידי הנופשים הישראלים, כשההערכות הן כי בשנת 2018 מספר התאים שירכשו ישראלים לנופש על ספינות ברחבי העולם יגיע ל-80 אלף בשנה.

עוד עולה מהנתונים כי המחיר לנופש בהפלגה עומד בממוצע על 1,800 דולר לזוג לשייט של 7 ימים, לא כולל טיסות ושירותי קרקע, כשהיעדים המרכזיים כוללים את אגן הים התיכון, למשל עם הפלגות שיוצאות מברצלונה או מרחבי איטליה. יעדים אחרים כוללים את מדינות סקנדינביה והקאריביים.

כעת, כאמור, מעמיקה קבוצת דיזנהאוז BTC את פעילותה בתחום השייט, כשהיא רוכשת מחצית מחברת קרוזיט.

עודד חודורוב, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת דיזנהאוז BTC, מסר לאחר חתימת העסקה: "לאחר בחינה מעמיקה של תחום השייט והחברות הפועלות בו, חיבור עם קרוזיט הייתה האופציה הראשונה והמועדפת עלינו". לדבריו, "שותפות זו תמצב את קבוצת דיזנהאוז כמובילה בתחום השייט".