מהלך בשוק האדטק: פריון נטוורק הודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם שותפות בלעדי עם סוכנות הידיעות AP (Associated Press). מדובר בהסכם שיאפשר גידול משמעותי לאנדרטון, יחידת הפרסום הדיגיטלי הקרייאיטיבי של פריון.
במסגרת ההסכם, פריון ו-AP ייצרו יחד חבילת חסויות בסקר האייקוני המדרג את 25 קבוצות הפוטבול המובילות במכללות. לראשונה המותגים המובילים בעולם יוכלו לפרסם בדירוג הפוטבול של המכללות, זאת באמצעות הפרסום הדיגיטלי של אנדרטון, לצד התוכן של AP.
על-פי ההודעה, צוות הקריאייטיב של אנדרטון יעבוד עם AP גם על הזדמנויות תוכן נוספות הקשורות לעולם התוכן של הפוטבול.
מנכ"ל פריון, דורון גרסטל, ציין בהודעה כי "זהו שיתוף-פעולה מרגש עבור פריון. חתימה על הסכם עם אחת מהסוכנויות המובילות בעולם מתווספת לאסטרטגיית הצמיחה לטווח ארוך שהוכרזה לאחרונה, ומחזקת אותנו כשחקן משמעותי בשוק האדטק עבור לקוחות ה-500 Fortune שלנו ברחבי העולם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.