חברת אבטחת הסייבר מינרווה מגייסת 7.5 מיליון דולר

החברה, המייצרת פתרונות סייבר לתחנות קצה, ציינה כי הכסף שגויס ישמש אותה להרחבת פעילויות השיווק והמכירות הגלובליות והמשך פיתוח פלטפורמת ה-Anti-Evasion

זו שעתן היפה של חברות סטארט-אפ שפעילות בתחום הסייבר סקיוריטי. רק בחודש שעבר נערכה התקפת סייבר גלובלית שבה נפגעו מאות ארגונים בעשרות מדינות, לרבות בתי חולים בבריטניה. המתקפות הגדולות מככבות מדי פעם בראש מהדורות החדשות אולם ההתמודדות עם האקרים חורשי רע היא יום יומית.

הסטארט-אפ הישראלי מינרווה (Minerva), אשר פעיל בזירה הזו, הודיע היום (ד') על גיוס של 7.5 מיליון דולר בהובלת Amplify Partners. החברה, אשר מייצרת פתרונות סייבר לתחנות קצה, ציינה כי הכסף שגויס ישמש אותה להרחבת פעילויות השיווק והמכירות הגלובליות והמשך פיתוח פלטפורמה ששמה ה-Anti-Evasion. לדברי החברה מדובר בפלטפורמה שמגנה על תחנות קצה בארגון על ידי מניעת איומים שיודעים "לחמוק" מאמצעי האבטחה הקיימים. בנוסף ל-Amplify Partners, השתתפו בסבב הגיוס גם StageOne Ventures ו-Webb Investment Network.

מייק דאובר (Dauber), שותף בקרן Amplify Partners, התייחס היום לגיוס ואמר כי "אנו נרגשים לתמוך בחברת מינרווה, שפיתחה גישה ייחודית לאבטחת תחנות קצה. הודות להשקעה זו, מינרווה ערוכה כעת להגדיר מחדש את האופן שבו ארגונים מאבטחים תחנות קצה תוך שיפור משמעותי של יעילות ההשקעות שכבר בוצעו באבטחה".

אדי בובריצקי, מנכ"ל מינרווה ואחד ממייסדי החברה הוסיף כי "אנו נרגשים מהתגייסותן של Amplify Partners StageOne Ventures ו-Webb Investment Network לקדם את מינרווה לחוד החנית של תחום אבטחת תחנות הקצה".

לדברי בובריצקי, "מינרווה פיתחה מוצר מהפכני ורזה להגנה על ארגונים מפני ההתקפות הקטלניות ביותר. מה שמייחד את התקפות האלה זה שהתוקפים עושים שימוש בנוזקות/ וירוסים חמקניים שאף מוצר לא עוצר כיום. להבדיל מרוב מוצרי ההגנה הקיימים בשוק שעל מנת למנוע התקפה הם נדרשים לזהות אותה לאחר שהנזק נגרם, מינרווה פיתחה טכנולוגיה המבוססת על פטנט כלל עולמי המאפשר למנוע התפרצות נוזקות מבלי לזהות אותן קודם ומבלי להתבסס על מידע מוקדם כלשהו, זאת לפני שהן עושות את הנזק או מממשות את ההתקפה שלשמן פותחו. השקעה זו תאפשר לנו להמשיך להתרחב ולפתח פתרונות אשר מגדירים מחדש את אופן מניעת האיומים על תחנות הקצה".

מינרווה הוקמה בשנת 2014 והיא מעסיקה 30 עובדים, כ-20 מהם בפתח-תקווה, והשאר בניו-יורק ובאטלנטה. את החברה הקימו אדי בובריצקי (המנכ"ל) ארז ברימן ועמרי מויאל. לפני כשנה השתתפה החברה בתחרות CYBOX וזכתה בתואר המחייב - "חברת הסטארט-אפ החדשנית ביותר בתחום הגנת הסייבר". בחודש ספטמבר אשתקד השתתפה החברה בתחרות QPrize שערכה קוואלקום ונצ'רס, זרוע ההון סיכון של קוואלקום, וגם במקרה הזה זכתה במקום הראשון.

Minerva

שנת הקמה: 2014

תחום פעילות: סייבר סקיוריטי

גיוסי הון: 7.5 מיליון דולר

משקיעים: Amplify Partners, StageOne Ventures ו-Webb Investment Network