מטורף: כך שוחררה בחורה שנחטפה ונאזקה במכולה סגורה

בנובמבר 2016 נחשפה פרשה שזיעזעה את ארה"ב, לאחר שקאלה בראון חולצה ע"י המשטרה מביתו של רוצח סדרתי שחטף אותה והחזיק אותה קשורה בשלשלאות במכולה בביתו שבדרום קרוליינה ■ כעת נחשף תיעוד חדש ומצמרר מפעולת החילוץ

קאלה בראון, יצאה ממכולה/צילום: מתוך הודאו
קאלה בראון, יצאה ממכולה/צילום: מתוך הודאו

בנובמבר 2016 נחשפה פרשה שזיעזעה את ארה"ב, לאחר שקאלה בראון (30) חולצה על-ידי המשטרה מביתו של רוצח סדרתי שחטף אותה והחזיק אותה קשורה בשלשלאות במכולה בביתו שבדרום קרוליינה.

כעת נחשף תיעוד חדש מהחילוץ של בראון, בו נראים החוקרים פורצים את דלת המכולה ומוצאים בה את קאלה, כשהיא קשורה ושרועה על הרצפה.

התיעוד החדש מחקירת הפרשה המזעזעת מגיע לאחר שבית המשפט גזר על הנאשם בחטיפתה, טוד קולהיפ, עונש מאסר עולם. קולפ ניצל מעונש מוות, לאחר שהודה באשמה בחטיפתה של בראון ובן זוגה וברציחתם של 7 בני אדם. עם סיום המשפט, חושפת התביעה את החומרים שהצטברו מהחקירה - שחלקם מצמררים.

סרטון החילוץ מתחיל עם הגעת הכוחות למכולה הנעולה, ממנה נשמעו צרחות אישה. במשך 10 דקות נאבקו המחלצים במנעול באמצעות מסורים חשמליים, עד שלבסוף הצליחו לפרוץ את הדלת. החוקרים, דרוכים לכל תרחיש, נכנסו בזהירות כשידיהם מונחות על נשקיהם לתוך המכולה. בקצה, בחושך, הם מצאו את בראון עם בגדים מרופטים ושרשרת ברזל כבדה נעולה על צווארה.

החוקרים שפרצו למכולה לא מצאו את בן הזוג של בראון, צ'רלי קארבר (32), שנחטף יחד עמה ב-31 באוגוסט. הם שאלו אותה היכן הוא, והיא השיבה כי "הוא ירה בו".

"טוד קולהיפ ירה בצ'רלי 3 פעמים בחזה ועטף אותו בברזנט כחול", סיפרה קאלה לחוקרים. "הוא נעל אותי פה. לא ראיתי אותו (את צ'רלי) מאז. הוא אמר שצ'רלי מת וקבור, ושיש עוד כמה שנקברו".

סיפור היעלמותם של צ'רלי וקאלה דרמטי לא פחות מרגעי החילוץ. השניים נעדרו במשך מספר שבועות, ולחבריהם ובני משפחתם לא היה קצה חוט. לפתע, החל עמוד הפייסבוק של צ'רלי להתעדכן. הסטטוסים שלו בנוגע להיעלמות החלו להפוך משונים מפעם לפעם, ובני משפחתו החלו לחשוד. רק לאחר שהשוטרים הצליחו לפענח מה עלה בגורל בני הזוג, הבינו בני המשפחה מה פשר ההודעות המוזרות בפייסבוק של צ'רלי.