נחשפה רשת ענפה לניהול בתי בושת בתל-אביב

המשטרה פשטה על בתיהם של חשודים בביצוע עבירות סרסרות, שידול לזנות והלבנת הון בעשרות מיליוני שקלים ■ שתי נשים חשודות כי ניהלו את בתי הבושת והעסיקו למעלה מ-30 נשים

זנות (צילום: רויטרס)
זנות (צילום: רויטרס)

המשטרה ורשות המסים חשפו הבוקר (ב') רשת לניהול בתי בושת שהתנהלה על-פי החשד תוך ביצוע עבירות מס והלבנת הון בהיקף עשרות מיליוני שקלים. מדובר בפרשייה רחבת-היקף, הכוללת ריבוי חשודים שנחקרה בתקופה האחרונה והפכה לגלויה הבוקר עם מעצרם של החשודים ופשיטות בביתם ובבתי העסק שניהלו.

לפנות בוקר פשטו חוקרי המשטרה ורשות המסים על בתיהם של 5 חשודים בחשד לעבירות של סרסרות, החזקת מקום לשם זנות, הבאת אדם לעיסוק בזנות, השמטת הכנסה במזיד על-פי פקודת מס הכנסה, עבירות הלבנת הון, מירמה והונאה.

החשודים שנעצרו חשודים בקיום אופרציה עבריינית-עסקית שמטרתה הפקת רווח מהפעלת שתי בתי בושת בתל-אביב; האחד ברחוב יצחק שדה, והשני ברחוב טברסקי. האופרציה התקיימה משנת 2013 ועד היום, כאשר הפעילות לא דווחה לרשויות המס. סך העבירות עומד כאמור על למעלה מ-50 מיליון שקל.

שתיים מהחשודות (בת 39 מתל-אביב ובת 43 מרמת-גן) ניהלו על-פי החשד את בתי הבושת תוך הפעלת מערך שלם של פקידות ומנהלות. בד-בבד חשודות השתיים בעבירות סרסרות, כאשר הן מעסיקות בכל רגע נתון למעלה מ-30 נשים בזנות. חשודה נוספת (בת 63 מתל-אביב) שימשה על-פי החשד כמנהלת בכירה בבתי הבושת והייתה כעזר בכל הנוגע להעברת הכספים למנהלות ושליטה בנשים המועסקות מדי יום. 

על-פי החשד, בניהול בתי הבושת היה גם מערך סדור של נותני שירותים; מחלקי כרטיסי ביקור, מאבטחים ועוד. חמשת החשודים יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם לבית משפט השלום בתל-אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.