הפגישה המסתורית של החשכ"לית עם ראשי ערוץ 10

ב-31 באוקטובר האחרון נפגשו בכירי ערוץ 10, בראשות המנכ"ל יוסי ורשבסקי והמשנה למנכ"ל יואב הלדמן, עם מיכל עבאדי-בויאנג'ו לפגישה שנושאה אינו מפורט ביומן

מיכל עבאדי בויאנג'ו - החשבת הכללית במשרד האוצר / צילום: לע"מ
מיכל עבאדי בויאנג'ו - החשבת הכללית במשרד האוצר / צילום: לע"מ

מה חיפשו ראשי ערוץ 10 אצל החשבת הכללית מיכל עבאדי-בויאנג'ו? ב-31 באוקטובר האחרון נפגשו בכירי ערוץ 10, בראשות המנכ"ל יוסי ורשבסקי והמשנה למנכ"ל יואב הלדמן, עם עבאדי-בויאנג'ו לפגישה שנושאה אינו מפורט ביומן. החשבת הכללית אף ערכה פגישת הכנה לקראת הפגישה - מה שעשוי להעיד על החשיבות שייחסה לה.

גורמים יודעי דבר העריכו כי הפגישה היא על רקע החובות של ערוץ 10.

יומן הפגישות של החשבת הכללית מפרט את פגישותיה של מיכל עבאדי-בויאנג'ו מ-1 ליוני 2016 ועד לסיום תפקידה ב-31 לינואר השנה.

היומן שהגיע לידי "גלובס" נדרש על-ידי תנועת "הצלחה", שפנתה לממונה על המידע באוצר, אנט קליימן, בבקשה לחשוף את יומני פגישותיהם של בכירי האוצר לפי חוק חופש המידע.

יומן פגישותיה של החשבת אינו מגלה פגישות רבות עם אישים מחוץ לממשלה, למעט פגישות חד-פעמיות עם אישי משק בולטים כמו עו"ד דוד חודק, אהרון פוגל, יו"ר החברה לישראל יוחנן לוקר ויו"ר קבוצת הראל יאיר המבורגר.

מעבר לניהול השוטף של אגף החשב הכללי, תקציב המדינה והחוב ופגישות שוטפות עם ראש הממשלה ושר האוצר, השקיעה החשבת הכללית זמן רב במספר נושאים גדולים, ובראשם שאלת סיום הזיכיון של קצא"א, הפרטת תע"ש, נושאי בריאות ובראשם המשבר בהדסה ושראל ונושאים הקשורים למערכת הביטחון שרובם מוגדרים ביומן "מסווגים".