חבלי לידה בתאגיד: התוכנית "הדינוזאורים" לא תשודר בשישי הקרוב

צילומי התוכנית הופסקו היום על רקע חוסר שביעות-רצון והביקורות הרעות על הפרק הראשון ■ בתוכנית נוטלים חלק רבקה מיכאלי, שלמה בר-אבא, יעקב כהן ותיקי דיין ■ "הדינוזאורים" אמורה לחזור למסך בשבועות הבאים

הדינוזאורים / צלום מסך
הדינוזאורים / צלום מסך

התוכנית הקומית "הדינוזאורים" לא צולמה השבוע ולא תשודר כפי שתוכנן ביום שישי הקרוב בשידורי תאגיד "כאן". היום (ג') הופסקו צילומי התוכנית בשל חוסר שביעות-רצון שהביעו גורמים שונים מהתוצרים, שהתווספו לביקורות לא טובות להם זכה הפרק הראשון ששודר ביום שישי האחרון.

מדובר בתוכנית פאנל בה נוטלים חלק בדרנים ותיקים ומוערכים, ובהם רבקה מיכאלי, שלמה בר-אבא, יעקב כהן ותיקי דיין, כשאת הפאנל עצמו מנחה ירון ברובינסקי. על הפקת התוכנית אחראי יואב גרוס.

תוכנית הפיילוט של "הדינוזאורים" הוכנה כספיישל ליום העצמאות, אך בסופו של דבר שודרה במועד מאוחר יותר בגלל הדחייה במועד עלייתו של התאגיד לאוויר מה-30 באפריל ל-15 במאי. תוכנית זאת דווקא זכתה להצלחה ולביקורות טובות, ועל רקע זה ביקשו בתאגיד למהר ולהתחיל להריץ את התוכנית מדי שבוע ביום שישי בערב.

בשישי האחרון עלתה כאמור התוכנית הראשונה וזכתה לביקורת קטלניות: "למרבה הצער, קונספט מקסים זה בערך כל מה שיש לרצועה החדשה להציע. כמעט כל אלמנט קריטי אחר - כתיבה, עריכה, דינמיקה ועוד - מבוצע ברישול לא אופייני גם לפרקי התנעה", כתב עינב שיף, מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות".

גורם המעורב בהפקת התוכנית הסביר היום ל"גלובס" כי דווקא בשל הצלחת הפיילוט התוכנית נכנסה לעבודה בלוח זמנים מהיר, שבסופו של דבר פגע בה. זאת, בין השאר, על רקע העובדה שבסד זמנים שכזה קשה להשיג אנשי מקצוע בכירים ומוערכים בתעשייה לתפקידים הקריטיים שמאחורי הקלעים. כעת, כך סוכם, תצא התוכנית למעין היערכות מחדש, והיא תשוב למסך בשבועות הקרובים.

מתאגיד השידור נמסר בתגובה: "אנו מאמינים בתוכנית ובקאסט המצוין. 'כאן בהרצה' שם לעצמו כיעד להעלות תוכניות בסטנדרט תכני והפקתי גבוה. לאחר העלייה המורכבת לאוויר הוחלט כי נדרשת עוד עבודה וזמן לגיבוש התוכנית ולמימוש הפוטנציאל הגלום בה, כפי שהיה בתוכנית הפתיחה המצוינת".