התחנה הבאה של שרון גל: יגיש תוכנית בוקר ברדיו "גלי ישראל"

גל יחליף את יאיר שרקי וישדר תוכנית אקטואליה בתחנה האזורית ■ מנכ"ל "גלי ישראל": "מתרגש מאוד לקראת התוכנית החדשה בהגשת שרון גל. שרון מחובר מאוד לעם ולארץ"

שרון גל / צילום: תמר מצפי
שרון גל / צילום: תמר מצפי

שרון גל יתחיל להגיש בקרוב את תוכנית הבוקר של תחנת רדיו גלי ישראל. גל יחליף את כתב חדשות 2, יאיר שרקי, שמגיש את התוכנית בחצי השנה האחרונה, אחרי שהחליף את קלמן ליבסקינד שעבר לתאגיד.

גל עבר בשנים האחרונות שינויים קיצוניים בקריירה שלו. בבחירות האחרונות הוא נבחר לכנסת מטעם מפלגת ישראל ביתנו, אך תוך חודשים ספורים הודיע כי הוא עוזב את המשכן. בהמשך הגיש תוכנית כלכלית בערוץ 20, אך לאחר שיצא לחופשה ולא שב ממנה, נפרדו ממנו בערוץ.

ברקע לעזיבתו התרוצצו שמועות על תסבוכת כלכלית שאליה נקלע איש התקשורת, ונגד גל עומדת גם כיום בקשת עיקול על סך 250 אלף שקל שהוגשה לבית משפט השלום בראשון-לציון. החשיפה התקשורתית האחרונה של גל עד כה הייתה במסגרת כניסתו לתוכנית הריאליטי "האח הגדול", שעונתה הסתיימה לפני מספר חודשים.

 


כעת יגיש גל בימים א' עד ה' את תוכנית האקטואליה של רדיו גלי ישראל שמשודרת בין 8:00-10:00. התחנה, שפועלת במסגרת תחנות הרדיו האזוריות הכפופות לרשות השנייה, פונה באופן רשמי לציבור המתנחלים ביהודה ושומרון, אך מנסה לכוון כיום לקהל רחב יותר. בשנה האחרונה גויסו שם גם יותם זמרי, נועם פתחי ואלעד לוי, שזוכים לפופולריות ברשתות החברתיות.

שרון גל מסר היום (ד') כי הוא "שמח וגאה להצטרף לרדיו גלי ישראל, תחנה מובילה בישראל שבה כולם זוכרים שלפני שאנחנו עיתונאים, אנחנו יהודים וציונים. נשתדל לעשות את התוכנית הכי מעניינת ברדיו. מבחינתי זהו אושר גדול לחזור להיות בקשר עם קהל גדול מדי יום".

ישראל פריד, מנכ"ל רדיו גלי ישראל, מסר: "בחשיבה משותפת עם יאיר שרקי החלטנו לסיים את דרכינו במתכונתה הנוכחית בשל אילוצים מצד שני הצדדים, ואנו נפרדים ברוח טובה. אני מתרגש מאוד לקראת התוכנית החדשה בהגשת שרון גל. שרון מחובר מאוד לעם ולארץ, והתחנה שלנו היא פלטפורמה טבעית בשבילו. בדבר אחד כולם יכולים להיות בטוחים - הולך להיות מעניין".