יגואר מושקת מחדש בישראל ומציגה דגמים בהוזלה

לא בכל יום אנו עדים למעבר מותג יוקרה מיבואן ליבואן בישראל, והשבוע זה קרה עם יגואר, שעברה לחברת המזרח וציינה זאת באירוע בו חשפה את היצע הדגמים שיוצע בקרוב באולם תצוגה חדש בהרצליה, חלקם במחיר נמוך ממחירי היבואן הקודם

יגואר אקס אף/ צילום: נט קאר שואו
יגואר אקס אף/ צילום: נט קאר שואו

לא בכל יום אנו עדים למעבר מותג יוקרה מיבואן ליבואן והשבוע זה קרה עם יגואר, שעברה לחברת המזרח, וציינה זאת באירוע בו חשפה את היצע הדגמים שיוצע.

להזכירכם, הזיכיון ליבוא מותג יגואר הבריטי, היה בבעלות חברת מאיר, יבואנית וולוו בארץ. אלא שלאחר רכישת לנדרובר ויגואר על ידי הענקית ההודית טאטא ומיזוגם לחברה משותפת אחת, החליטו שם על איחוד זיכיונות, ובישראל חברת המזרח יצאה ובידה שני המותגים. יחד עם הצגת אולם התצוגה המשותף לשני המותגים, שיחל לפעול בקרוב בהרצליה, הציגו בחברת המזרח את היצע הדגמים, כאמור.

היצע דגמי יגואר נשאר זהה לאלו שהגיעו ארצה בתקופת היבואן הקודם, עם זאת אמרו בחברת המזרח כי הם מתכוונים לייבא גם גרסאות מיוחדות בהתאם לרצון הלקוחות. המכונית הקטנה בהיצע יגואר, אקס.אי, שמתמודדת בקבוצה מול מרצדס סי קלאס וב.מ.וו סדרה שלוש, תציג מחיר התחלתי של 295 אלף שקל, מדובר בהוזלה של כ-5,000 שקל בהשוואה למחירי היבואן הקודם.

אקס.אף, מכונית הסאלון של יצרנית הפרימיום מקבלת הוזלה משמעותית יותר של כ-30 אלף שקל, ומחירה יעמוד על 419 אלף שקל. הבאה בתור היא ספינת הדגל אקס.ג'י, לצידה נראה גם את אף.טייפ הספורטיבית, וכן את רכב הפנאי אף.פייס, שקיבל אצל המזרח היצע רחב יותר של יחידות כוח, וצפוי להיות הדגם הנמכר ביותר של היבואן. בשנה הבאה יחשפו ביגואר את רכב הפנאי החשמלי המסקרן איי.פייס, ולמרות צפי לביקוש עולמי רחב היקף, בחברת המזרח ינסו להביא מספר אותו ארצה.