מותגי אורבן אאוטפיטרס בדרך לישראל: מו"מ מתקדם עם פוקס

פוקס הודיעה על מו"מ עם קבוצת אורבן להקמה והפעלה של חנויות של מותגי אורבן בישראל, בהם Urban Outfitters, Anthropologie ו-Free People, ולמכירת מוצריהם בקניון הווירטואלי של פוקס שנמצא בשלבי הקמה

אחרי שנים של הבטחות, ייתכן שסוף-סוף ייפתח בישראל סניף ראשון של אורבן אאוטפיטרס: חברת פוקס  מדווחת היום (ה') על משא-ומתן מתקדם מול קבוצת אורבן להקמה והפעלה של חנויות של מותגי אורבן בישראל, בהם Urban Outfitters, Anthropologie ו-Free People, ולמכירת מוצרי מותגי אורבן בקניון הווירטואלי של פוקס שנמצא בימים אלה בשלבי הקמה.

בהודעת פוקס לבורסה דווח כי לאחר שיושלם המשא-ומתן וייחתם הסכם, קבוצת פוקס מתכוונת להקים חברת-בת שתפעיל את המותגים של אורבן בישראל, וכי קצב פתיחת החנויות יהיה בהתאם לתוכנית העסקית שתחתם בין הצדדים.

קבוצת אורבן הוקמה בשנת 1970, והיא קמעונאית בינלאומית מובילה בתחום האופנה, אביזרים, עיצוב הבית ועוד, הפועלת בארה"ב, בקנדה ובאירופה תחת המותגים Urban Outfitters, Anthropologie ו-Free People.

החברה מפעילה מעל 500 חנויות וכ-1,400 נקודות מכירה ברחבי העולם. הכנסות החברה בשנת 2016 הסתכמו לכ-3.5 מיליארד דולר, ושיעור הרווח התפעולי עמד על כ-11% מהמכירות. מטה החברה נמצא בפילדלפיה.

שלושת המותגים של החברה שיגיע לישראל הם אורבן אאוטפיטרס - מותג אופנת נשים, גברים, אביזרים ומוצרים לבית הנמכר בכ-200 חנויות ברחבי העולם (מתוכן כ-43 באירופה). אנתרופולוגי הוא מותג אופנה להלבשה, תכשיטים, ריהוט לבית ומוצרי טיפוח ועיצוב הנמכר במעל 200 חנויות בעולם (מתוכן כ-13 חנויות באירופה). פרי פיפל הוא מותג אופנה לבגדי נשים, אביזרים, נעליים, בגדי ים ומוצרי טיפוח המפעיל כ-125 חנויות בארה"ב ובקנדה ונמכר במעל 1,400 נקודות מכירה ברחבי העולם. 

קבוצת פוקס כוללת את המותגים הבאים: פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, ארי, מנגו, ללין, צ'ילדרנס פלייס, פוט לוקר, צ'רלס&קית', סאקס, יאנגה, בילבונג ונייקי.