סקר הפרסומות: קוקה-קולה - הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר מבחינת כספית בשבוע החולף הוא הקמפיין לבזק בינלאומי, בו הושקעו 2.2 מיליון דולר

קמפיין קוקה קולה / צילום מסך
קמפיין קוקה קולה / צילום מסך

הפרסומת למותג קוקה-קולה של החברה המרכזית למשקאות, שבה נראים צעירים מטיילים במסע של פעם בחיים בארה"ב, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום דחף PRO, רושמת שיעורי זכירה הגבוהים בכ-28% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 6.6%.

הפרסומת ל-9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, שבה שחקן המשחק את שלמה המלך מגיע עם "נשותיו" לשני כהן, היא הפרסומת האהובה ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים בכ-17% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 24.5%.

למקום השני במדד האהדה הגיעה הפרסומת של הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, שבה חברי שלישיית "מה קשור" מגיעים מחופשים לכלא נשים ומבקשים מהאסירות לקצר את הפרק. הפרסומת הייתה אהודה במיוחד על-ידי בני 18-54 בעלי השכלה תיכונית ועד תיכונית.

הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית הוא הקמפיין לבזק בינלאומי. בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-2.2 מיליון דולר במחירי מחירון - גבוה במקצת מהקמפיין המושקע של השבוע שעבר למותג קוקה-קולה, שההשקעה בו הייתה כ-2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך מזה שפורסם לפני שבוע, ועומד על 596 לעומת 667. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע לפני שבוע, ועומד על כ-56.3 מיליון דולר לעומת כ-56.2 מיליון דולר לפני שבוע.

זכורות
 זכורות