נחת בישראל: סמרטפון הדגל של Sony שקוצר שבחים

מכשיר הדגל של סוני, ה-Sony Xperia XZ Premium, שהוצג לפני מספר חודשים במסגרת תערוכת MWC בברצלונה, שם הוכרז גם כמכשיר הטוב ביותר בתערוכה, עושה עלייה ומושק היום גם בישראל

מכשיר הדגל של סוני, ה-Sony Xperia XZ Premium, שהוצג לפני מספר חודשים במסגרת תערוכת MWC בברצלונה, שם הוכרז גם כמכשיר הטוב ביותר בתערוכה, עושה עלייה ומושק היום (ד') גם בישראל.

ה-XZ מגיע עם מספר מאפיינים המוצגים לראשונה בסמארטפון אישי, כמו למשל מסך באיכות HDR 2 4K בגודל של 5.5 אינצ'ים ומצלמת 19 מגה פיקסל בעלת חיישן המסוגל לבצע הקלטת וידאו ב-960 פריימים לשנייה, פי ארבעה מכל סמארטפון אחר, ליצירת סרטוני וידאו בהילוך סופר איטי.

ה-XZ פרימיום מצופה במשטח זכוכית גורילה 5, בעובי של 7.9 מ"מ ובעל עמידות נגד מים ואבק בתקן IP68 מה שאומר שהמכשיר יכול לטבול במים מתוקים בעומק של מטר וחצי למשך חצי שעה מבלי שייגרם לו נזק.

ה XZ פרימיום מגיע עם מעבד Snapdragon 835 , בעל 8 ליבות במהירות עד 2.45GHz, זיכרון RAM בגודל 4GB, אחסון פנימי בגודל 64GB ומערכת הפעלה בגרסת אנדרויד נוגט.

האקספריה XZ פרימיום זמין בישראל בצבעים כרום בהיר ושחור ויימכר במחיר של 2,899 ש"ח שהוא מחיר הגבוה בכ-150 שקלים בלבד ממחירו הרשמי בחו"ל.

יחד עם מכשיר הפרימיום, הציגה אלקטרה גם שלושה מכשירי ביניים - אקספריה XA1, XA1 ULTRA עם מצלמות משופרות באיכות פרימיום והאקספריה L1 שגם ילמד את אופן השימוש שלנו במכשיר ויתן לנו טיפים חכמים מותאמים לפי הצורך.

מחיר מכשירי הביניים נע בין 900 שקל לדגם ה-L1 ועד כ-1,700 שקל לדגם ה XA1 אולטרא.

אלי חבוש, HTmag.co.il