פולקסוואגן מציגה את הסופר מיני החדשה והמתקדמת

פולקסווגן הגרמנית חשפה את הדור השישי של מכונית הסופר מיני החשובה שלה - פולו, ומציגה מתיחת פנים משמעותית הכוללת קפיצה בממדי הרכב החדש לעומת הדור היוצא, ותוספת של שלל מערכות בטיחות אלקטרוניות מתקדמות

חדשות הרכב , פולסוואגן פולו 2017 / צילום: נט קאר שואו
חדשות הרכב , פולסוואגן פולו 2017 / צילום: נט קאר שואו

פולקסווגן הגרמנית חשפה השבוע את הדור השישי של מכונית הסופר מיני החשובה שלה, פולו, שהוצגה לראשונה בשנת 1975. פולו החדשה מציגה קפיצה משמעותית בממדים לעומת הדור היוצא, עם תוספת של 8 ס"מ לאורכה ו-6 לרוחבה ובסיס גלגלים שהתארך ביותר מ-9 ס"מ, נתון עליו מתגאים אנשי פולקסווגן, משום שהוא מהווה את הבסיס העיקרי לשיפור המרווח לנוסעי המכונית.

עוד מציגים שם שיפור בנפח תא המטען, שעלה ב-70 ליטר משמעותיים, לנתון כולל של 350 ליטר. סביבת הנהג זוכה גם היא ללא מעט חידושים, עם מערכת בידור מידע מהדור האחרון של החברה, שתוצג על מסך בגדלים שבין 6.5 ל-8 אינץ', כאשר בין האופציות הרבות לשדרוג תוצע אפשרות ללוח מחוונים דיגיטלי.

אל מול שינויים אלו ועל אף הצהרות החברה על עיצוב חדש ושונה, כמו בדגמים נוספים של החברה הגרמנית, ניתן להגיד כי למעט יחידות תאורה וגריל שונה לא חזינו בשינויים משמעותיים בעיצוב החיצוני. מנועי הדיזל והבנזין שיניעו את פולו יספקו בין 65 ל-150 כ"ס, בהם גם מנוע העושה שימוש בגז טבעי. בהמשך תוצע גרסת GTI קרבית עם 200 כ"ס. בפולו תוצע כסטנדרט מערכת בלימה עצמאית וניטור בפני הולכי רגל, בעוד שמערכת בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת לזיהוי עצמים בשטחים מתים, יוצעו כאופציה.

אלינו צפויה המכונית להגיע במחצית הראשונה של השנה הבאה והשאלה הפתוחה היא, האם היא תצויד באותן מערכות בטיחות מצילות חיים.