חברת האבטחה Octopus גייסה 5.2 מיליון דולר מקרן קנדית

החברה, שהוקמה ב-2013, פיתחה פלטפורמת אבטחה מבוססת ענן אשר מאפשרת זיהוי, מניעה ונטרול של מתקפות פיזיות ומתקפות סייבר על ארגונים

השוק העתידי של חברות הביטוח הוא הסייבר/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
השוק העתידי של חברות הביטוח הוא הסייבר/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הסטארט-אפ הישראלי Octopus, אשר מפתח טכנולוגיות אבטחה, הודיע על השלמת סבב גיוס של 5.25 מיליון דולר מקרן ההון סיכון הקנדית AWZ הומלנד סקיורטי. החברה, שהוקמה ב-2013, גייסה מאז הקמתה סכום כולל של 7.75 מיליון דולר. בסבב הגיוס הראשון של החברה השתתפו קרן סינגולרטים וחברות הטכנולוגיה הסיניות Renren ("פייסבוק הסינית") ו-Tencent.

Octopus פיתחה פלטפורמת אבטחה מבוססת ענן אשר מאפשרת זיהוי, מניעה ונטרול של מתקפות פיזיות ומתקפות סייבר על ארגונים. החברה מציינת כי רשימת הלקוחות שלה בעולם כוללת את קוקה-קולה, כיל, תנובה וגם שדות תעופה, בתי חולים ועוד.

החברה מנתחת נתונים אשר מגיעים ממצלמות מעקב, אנליטקות זיהוי פנים ורכב, דיווחי תנועה בזמן אמת, מערכות התרעה ואזעקה, חיישני אש ומערכות סייבר על מנת להתמודד עם מצבי חירום.

טל בר אור, מנכ"ל החברה ואחד המייסדים (יחד עם ברוך תגורי), התייחס היום לגיוס ואמר כ "היכולת שלנו היא להציע ממשק ניהול אבטחה זמין עם ביצועים מקסימליים, מהירים וגמישים, ועם נגישות מובייל שהינה קריטית ללקוחות. סבב הגיוס הנוסף הינו הצבעת אמון של קרן הון הסיכון AWZ המתמחה בהומלנד סקיוריטי שמאחוריה עומדים מומחים עולמיים, אנו גאים על כך. שירותי אבטחה מבוססי ענן משנים את שוק הביטחון ואנו ממשיכים להתקדם עם שירותים מאובטחים ואינטגרציה ידידותית למשתמש".

ירון אשכנזי, מייסד ומנכ"ל קרן ההון סיכון הקנדית AWZ הומלנד סקיורטי, הוסיף כי "הקרן בחרה בחברת Octopus כהשקעה מתוך אמונה ברורה במוצר, במנהלים ובאנשי המקצוע העומדים מאחורי החברה. המוצר המתמקד באבטחה פיזית, דיגיטלית, במידע מודיעני ובממשק נגיש - מאפשר פתרון משמעותי ללקוחות ברחבי העולם. מומחי האבטחה של קרן AWZ, להם ניסיון רב בתחום זה, זיהו כי ממשקים מתקדמים הם חלק אינטגרלי בהצלחת הלקוחות להתמודד עם סיכונים הרלוונטיים לתקופתנו.

Octopus

שנת הקמה: 2013

מייסדים: טל בר אור (המנכ"ל) וברוך תגורי

תחום פעילות: אבטחה פיזית ודיגיטלית

גיוסי הון: 7.7 מיליון דולר

משקיעים: AWZ הומלנד סיקיורטי, סינגולרטים ואחרים

DayTwo

שנת הקמה: 2014

תחום פעילות: תזונה מותאמת אישית על בסיס חיידקי המעי

מנכ"לית: ליהיא סגל

גיוסי הון: 17 מיליון דולר

משקיעים: ג'ונסון אנד ג'ונסון, AMoon ומריוס נכט, מיו קליניק, Seventure Partners ואחרים