מושב בוועידת MAD: הטלוויזיה האינטרנטית צוברת תאוצה

המושב יסקור את השינויים הדרמטיים בשוק הטלוויזיה בישראל בעקבות כניסת מתחרים חדשים לשוק ויבחן את ההשפעה שתהיה לכך על שוק התקשורת בכללותו

ועידת MAD
ועידת MAD

מושב שיתקיים בוועידת MAD 2017 של "גלובס" יסקור את השינויים הדרמטיים בשוק הטלוויזיה בישראל בעקבות כניסת מתחרים חדשים לשוק ויבחן את ההשפעה שתהיה לכך על שוק התקשורת בכללותו: כיצד תשפיע התחרות על השוק, על החברות ועל הצרכנים? האם ייתכן שירידת המחירים והתחרות האגרסיבית לא יפגעו בהשקעות? האם המודל של 4 קבוצות תקשורת יכול להחזיק מים בשוק קטן כמו ישראל?

משתתפים בדיון: ד"ר יפעת בן-חי-שגב, יו"רית מועצת הכבלים והלוויין; אורי גל, סמנכ"ל השיווק של yes; יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת סלקום; לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בקבוצת פרטנר; יקי זנו, סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בבזק; נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של הוט; רמי נחום, מנכ"ל טריפל C; גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה. 

מנחה: גד פרץ, כתב ופרשן התקשורת של "גלובס". 

ועידת MAD 2017 של "גלובס" תתקיים ביום רביעי, 12 ביולי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. הוועידה תשים השנה במרכז את הטרנספורמציה על כל השלכותיה ותארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ובדיגיטל, מהעולם ומישראל.