הסתה לאלימות? טראמפ פרסם סרטון בו הוא "מכה" את CNN

נשיא ארה"ב עלה מדרגה במתקפותיו נגד CNN ופרסם סרטון ישן שלו מתוכנית WWE, שבו הוצמד לפרצופו של אדם שבו הוא חבט סמל של הרשת ■ CNN בתגובה: "זהו יום עצוב כשנשיא מסית לאלימות"

דונאלד טראמפ בנאום במוזיאון ישראל / צילום:רויטרס
דונאלד טראמפ בנאום במוזיאון ישראל / צילום:רויטרס

אחרי שספג ביקורת על השימוש הנרחב שהוא עושה ברשתות החברתיות, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מגן על עצמו - במתקפת ציוצים בטוויטר, שכללה גם פרסום סרטון ישן שלו מתוכנית ההאבקות WWE, שבה הוא חבט באדם שעתה הודבק לפרצופו הסמל של רשת CNN, שאותה הוא החל לכנות "חדשות ההונאה".

זאת הייתה האחרונה והחריפה ביותר בשורת מתקפות של טראמפ נגד CNN, שלאחרונה פרסמה דיווח שגוי על קשר של אחד מיועציו עם רוסיה.

רשת CNN פרסמה בתגובה: "זהו יום עצוב שבו נשיא ארה"ב מעודד אלימות נגד כתבים. שרה האקבי (דוברת הבית הלבן) שיקרה בבירור כשאמרה שהנשיא לעולם לא עושה זאת". 

עוד מסרה הרשת כי "במקום להתכונן למסעותיו מעבר לים, לפגישתו הראשונה עם ולדימיר פוטין, להתמודד עם קוריאה הצפונית ולעבוד על רפורמת הבריאות שלו - טראמפ מעורב בהתנהגות ילדותית שאינה לרמת התפקיד שלו. אנחנו נמשיך לעשות את עבודתנו. כדאי שהוא יתחיל לעשות את עבודתו שלו".

כתבת CNN אנה נאברו, אחת המבקרות הבולטות של טראמפ, אמרה בעקבות הסרטון כי "זאת הסתה לאלימות". לדבריה, "הוא יגרום לרצח של מישהו מהתקשורת". 

הלילה כתב נשיא ארה"ב כי "השימוש שלי ברשתות החברתיות אינו נשיאותי? זו הנשיאות המודרנית". לדבריו, "התקשורת השקרנית עובדת קשה כדי לשכנע רפובליקנים ואחרים שלא כדאי שאשתמש במדיה החברתית - אבל זכרו, אני ניצחתי".

עוד הוא כתב בטוויטר: "במהלך תקופת הבחירות לנשיאות נאלצתי להתמודד עם 'פייק ניוז', ועשיתי זאת. אנחנו נמשיך לנצח!".