עוזב את ערוץ 10: גיא לרר נמצא במגעים עם רשת

מגיש התוכנית "הצינור" הודיע לאחרונה לאנשי ערוץ 10 על עזיבה, וככל הנראה הוא בדרכו לזכיינית ערוץ 2 ■ ערוץ 10: "לא ניגרר להרפתקאות תקציביות חסרות אחריות, נחושים להמשיך לשמור על מסגרת תקציבית שפויה"

גיא לרר /  צילום: תמר מצפי
גיא לרר / צילום: תמר מצפי

גיא לרר, מגיש התוכנית "הצינור" בערוץ 10, הודיע לאנשי הערוץ כי בכוונתו לעזוב. בין לרר לבין זכיינית ערוץ 2 רשת מתקיימים מגעים, וככל הנראה לשם מועדות פניו.

לרר מגיש את התוכנית "הצינור" מאז 2010, אך במהלך רוב התקופה התוכנית שודרה בשעה מאוחרת (ונקראה "צינור לילה"). מאז 2015 התוכנית קודמה למשבצת של "פריים שני" (כלומר, התוכנית שמשודרת אחרי התוכנית שמתחילה ב-21:00), והיא מהווה עוגן חשוב בלוח השידורים של ערוץ 10.

פיצולו של ערוץ 2 בנובמבר, והמעבר של רשת ושל קשת לשידור של 7 ימים בשבוע, מגדילים את החשיבות של רצועות שידור שבועיות שעד כה התאפשרו רק בערוץ 10.

על רקע זה איבד ערוץ 10 לאחרונה גם את תוכניתו של גיא פינס, המשודרת מדי ערב ב-19:00, וזאת תעבור בקרוב לזכיינית השנייה של ערוץ 2, קשת. אתמול (ב') הודיעו בערוץ 10 כי מי שיחליף את פינס ברצועת השידור שבין 19:00 ל-20:00 היא התוכנית "הכול כלול", שעוסקת בנושאי כלכלה וצרכנות ומוגשת על-ידי סיון כהן.

מגיא לרר ומרשת לא נמסרה תגובה. מערוץ 10 נמסר כי "הערוץ לא ייגרר להרפתקאות תקציביות חסרות אחריות, והוא נחוש להמשיך לשמור על מסגרת תקציבית שפויה".