גדול מבלאק פריידי: 30 שעות של מבצעים שוברי שוק ברשת

מחר יתקיים "חג הפריים דיי" השלישי במספר שמארגנת אמזון, במסגרתו מוצעים לגולשים עשרות אלפי מבצעים אטרקטיביים על מוצרים שונים במשך 30 שעות רצופות ■ איך תאתרו את הדילים השווים ביותר, וכיצד ניתן לרכוש את המוצרים בתוספת עלות המשלוח לישראל?

אמזון מרכז לוגיסטי / צילום: שאטרסטוק
אמזון מרכז לוגיסטי / צילום: שאטרסטוק

בשנת 2005 יצאה אמזון עם תוכנית עסקית חדשה שנקראה "Amazon Prime". התוכנית אhפשרה ללקוחותיה הרבים לשלם על מנוי חודשי או שנתי (10.99 דולר או 99 דולר) ולזכות בהטבות קבועות במשך כל תקופת המנוי.

הטבות אלה כוללות משלוחים מהירים בחינם ללא מינימום הזמנה, מחירים והנחות מיוחדים למנויים בלבד, גישה מוקדמת למבצעי-בזק, סטרימינג בלתי מוגבל של ווידאו ומוזיקה, אחסון תמונות ועוד. עם השנים צברה התוכנית תאוצה, והתווספו אליה שירותים נוספים כגון Prime Pantry ו-Prime Now.

בשנת 2015, לכבוד יום ההולדת ה-20 במספר שלה, יצאה אמזון בהכרזה על יום מכירות מיוחד לחברים בתוכנית הפריים, שכללה עשרות אלפי דילים שנמשכו במשך יממה. התוצאות והתגובות היו חיוביות למדי, וכך בעצם נולד "חג" הפריים דיי, שנמשך גם בשנה שאחרי וכמובן, גם השנה - ליתר דיוק מחר (ג'), 11 ביולי 2017.

באמזון מבטיחים עשרות אלפי מבצעים על מוצרים שונים שיימשכו במשך 30 שעות רצופות בכל החנויות השונות בספרד, גרמניה, איטליה, צרפת, בריטניה וארה"ב.

חשוב לציין כי בעוד הישראלים מכירים את חנות אמזון האמריקאית, יש גם לחנויות האירופיות לא מעט להציע, בפרט במוצרי חשמל 220 וולט שתואמים לישראל.

המבצעים יתחילו 6 שעות לפני השעה 00:00 בשעון המדינה המקומי בארצות השונות ו-3 שעות לפני 00:00 שעון ארה"ב, כשבארה"ב יימשכו המבצעים גם 3 שעות אחרי השעה 00:00 למחרת.

לפי שעון ישראל, שעת הזינוק היא 19:00 בספרד, גרמניה, איטליה וצרפת; 20:00 בבריטניה; ו-04:00 בארה"ב.

אמזון תציע 3 סוגי מבצעים, החל במבצעי-בזק - מבצעים אשר מוגדרים בזמן או בכמות; מבצעים יומיים הנערכים במשך 24 שעות או עד גמר המלאי; ומבצעים רגעיים שמסתיימים ללא התראה מוקדמת.

אתר ישראלי בשם HTMag (מבית Hometheater.co.il) החליט להרים את הכפפה ולסייע לצרכן הישראלי להיות מעודכן, כשיצר פרויקט בו מתנדבים עוקבים אחר הדילים הכי "שווים" ומעדכנים בפורום ובאתר לגבי המבצעים החמים ביותר, בעלות שלוקחת בחשבון גם את המשלוח לישראל. 

לינק לעמוד הקמפיין: https://www.htmag.co.il/deals