טינדר הישראלית? אפליקציית היכרויות חדשה צוברת תאוצה

AppDate היא אפליקציית הכרויות ישראלית חדשנית שמאפשרת לכל משתמש להוסיף לפרופיל האישי וידאו סלפי קצר בן 9 שניות בו הוא מציג את עצמו למצלמה, מה שהוכח כשיטה יעילה במיוחד למציאת שידוך מתאים

בדרך לאקזיט הכרויות/ צילום: שאטרסטוק
בדרך לאקזיט הכרויות/ צילום: שאטרסטוק

אפ-דייט (AppDate) היא אפליקציית היכרויות ישראלית חדשנית המאפשרת לכל משתמש להוסיף לפרופיל האישי וידאו סלפי קצר של 9 שניות, בו הוא מציג את שמו, את גילו ואת העיר שלו. כך משתמשי האפליקציה יכולים להתרשם באופן מיידי מהמראה העדכני והאמיתי של המועמד, הקול האמיתי שלו, טון הדיבור, המבטא, הסביבה, לבוש ופרטים רבים נוספים. כל זאת בשלב בדיקת הפרופיל באפליקציה ולפני שיוצרים קשר ומשקיעים זמן רב בשיחות היכרות ואף בדייטים שמתבררים כלא מתאימים.

האפליקציה החלה באחרונה בפיילוט בישראל, ולדברי מייסדיה, "תוך חודשיים נרשמו אלפי משתמשים שחוזרים לאפליקציה באופן תדיר. משתמשים רבים יותר ויותר מוסיפים וידאו כחלק אינטגרלי מהפרופיל. כבר היום האפליקציה מייצרת פניות איכותיות יותר עם רמת התאמה גבוהה הרבה יותר למשתמשים שהעלו וידאו, ונראה כי אפ-דייט, כך אנחנו מקווים, בדרך להיות 'הדבר הגדול הבא' בעולם ההיכרויות".

האפליקציה פועלת במודל הפרימיום - כלומר אפליקציה חינמית עם חלק מהפיצ'רים בתשלום. לשם השוואה - אפליקצית טינדר, המשמשת כמודל, דיווחה לאחרונה על מעל ל-50 מיליון הורדות עם קרוב ל-2 מיליון משתמשים משלמים ברבעון והערכת שווי שוק של מעל 1.5 מיליארד דולר.