תוכנית התחקירים בהפקת רם לנדס תעלה בספטמבר בתאגיד

מדובר בתוכנית התחקירים השנייה של תאגיד השידור "כאן," שתצטרף ל"זמן אמת" המשודרת בימים אלה ■ את התוכנית יגישו גור מגידו, לשעבר כתב "גלובס", ורוני זינגר, לשעבר כתבת "עובדה" ו"כלכליסט"

רם לנדס / צילום: איל יצהר
רם לנדס / צילום: איל יצהר

תוכנית תחקירים בהפקת "קודה תקשורת" של רם לנדס תעלה על מרקע תאגיד השידור בתקופה הקרובה, ככל הנראה במהלך ספטמבר. ככל הידוע, מדובר בתוכנית שתתמקד בתחקירים הקשורים לעולם הפשיעה והעבריינות, אך ייתכן שתעסוק גם בנושאים אחרים.

את התוכנית ינחו גור מגידו, לשעבר הכתב המשפטי של "גלובס" שהצטרף תחילה לדסק הכלכלי של התאגיד, ורוני זינגר, לשעבר כתבת "הארץ", התוכנית "עובדה" והעיתון "כלכליסט". התוכנית צפויה לכלול גם פינה קבועה של העיתונאי העצמאי תומר אביטל. בתאגיד אישרו את הפרטים.

את התוכנית מפיקה כאמור חברת ההפקות של לנדס, שעמד בראש הוועדה שהמליצה לפני כ-3 שנים על סגירת רשות השידור ופתיחת התאגיד.

מנתונים שפרסם התאגיד בעבר עולה כי לתוכנית הוקצו 6 מיליון שקל לשתי עונות, כשהעונה השנייה היא בגדר אופציה שלא בהכרח תמומש. העונה הראשונה תכלול 15 פרקים בעלות של 3 מיליון שקל, כך שכל תוכנית אמורה לעלות 200 אלף שקל - סכום שלא נחשב לגבוה.

כיום משדר התאגיד תוכנית תחקירים נוספת בשם "זמן אמת", אותה מגיש אסף ליברמן. התוכנית, שמופקת על-ידי חיים סלוצקי ודנה כהן, פתחה את שידורי התאגיד באמצע מאי. בעבר נטען כי התוכנית הייתה אחת הסיבות לחששו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מעליית התאגיד לאוויר.