האנליסטים אופטימיים על טאואר: מחירי יעד בפרמיה של עד 51%

נוקבים במחירי יעד שנעים בין 32 דולר ל-38 דולר ■ "החברה רק בשלבי ההצלחה הראשוניים"

ראסל אלוואנגר / צילום: איל יצהר
ראסל אלוואנגר / צילום: איל יצהר

מניית טאואר  עלתה ב-32% מתחילת השנה, וב-66% בשנה האחרונה, ולדעת האנליסטים המסקרים אותה - יש לה עדיין לאן לשאוף. טאואר פרסמה את דוחות הרבעון השני בשבוע שעבר, ומאז נחלשה מנייתה בכ-2%, למחיר של כ-25.2 דולר. האנליסטים נוקבים במחירי יעד שנעים בין 32 דולר ל-38 דולר, כלומר פרמיה של 27%-51% על פני מחיר השוק.

"צמיחה חזקה בכל קווי המוצרים"

לפי נתוני אתר הנאסד"ק, כל האנליסטים המסקרים אותה מחזיקים בהמלצות חיוביות לחברה, הנסחרת בנאסד"ק ובת"א לפי שווי שמתקרב ל-2.5 מיליארד דולר.

יצרנית השבבים, המנוהלת על-ידי ראסל אלוואנגר, רשמה ברבעון השני הכנסות של 345 מיליון דולר, צמיחה של כ-13% מהרבעון המקביל, והרווח הנקי שלה גדל ב-30% ל-50 מיליון דולר."טאואר חווה צמיחה חזקה בכל קווי המוצרים שלה", קובעים האנליסטים רג'ווינדרה גיל ורוברט מרטנס מנידהאם (Needham). "עם שיא של 43 מיליון דולר בתזרים המזומנים הפנוי ברבעון, התרחבות הדרגתית של שולי הרווח הגולמי, מנועי צמיחה קיימים וחזקים ודרכים רבות להרחבת קיבולת הייצור, אנו ממשיכים להמליץ על מניית טאואר ב'קנייה חזקה'", כותבים האנליסטים. מחיר היעד שלהם למניית טאואר הוא 35 דולר.

"התרחבה לשווקים רבים נוספים"

ב-Craig-Hallum מחיר היעד למניה עומד על 32 דולר, לאחר שהועלה מ-30 דולר בעקבות הדוחות הכספיים, וההמלצה היא "קנייה". האנליסט ריצ'רד שאנון כתב בתגובה לדוחות, כי "טאואר ממשיכה להציג ביצועים טובים. בעוד שלפני שנתיים וחצי ראינו את טאואר כחברה המוטה לתחום ה-RF, היא התרחבה מאז לשווקים אחרים רבים" (בין היתר הוא מזכיר את שוק הרכב). "אנחנו מעודדים מתחזיות הצמיחה יותר מאי פעם", כותב האנליסט.

גם ב-Drexel Hamilton עלה מחיר היעד למניה לאחר פרסום הדוחות, מ-31 דולר ל-36 דולר, וההמלצה נותרה "קנייה". לדברי האנליסט קודי אקרי, טאואר צפויה לבצע רכישה בקרוב, וכבר עכשיו היא מסתכלת על לפחות שני יעדים פוטנציאליים לרכישה. לדבריו, רכישת מפעל קיים יתרום מיידית להכנסות ולרווחי החברה ויספק יותר נראות קדימה בנוגע לקיבולת הייצור.

"אנחנו מאמינים שטאואר נמצאת עדיין בשלבים הראשוניים של ההצלחה, והצלחה זו תהפוך ליותר ברורה למשקיעים במהלך 2018", מסכם האנליסט.