אודיוקודס רוצה לעדכן את שכרו החודשי של אדלרסברג ל-110 א' ש'

וגם: מי הגיע להשקת מתחם ההסעדה "מרקדו" בקניון עזריאלי ראשונים, בהשתתפות מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי ארנון תורן?

שבתאי אדלרסברג / צילום: תמר מצפי
שבתאי אדלרסברג / צילום: תמר מצפי

אודיוקודס רוצה לעדכן את שכרו החודשי של אדלרסברג ל-110 אלף שקל

בחברה מציינים כי תנאי העסקתו של המייסד והמנכ"ל לא עודכנו מאז 2009

חברת ציוד התקשורת אודיוקודס מבקשת להעלות את שכרו של מייסד ומנכ"ל החברה, שבתאי אדלרסברג. באסיפת בעלי המניות שתתכנס במשרדי החברה באיירפורט סיטי ב-12 בספטמבר, יהיה זה אחד הנושאים שעל הפרק.

בחברה מציינים כי הסכם ההעסקה הנוכחי של אדלרסברג נחתם ב-2009, ושכרו לא עודכן מאז. כעת מבקשים באודיוקודס להעלות את שכרו החודשי מ-100 אלף שקל ל-110 אלף שקל.

במקביל מבקשת החברה לאשר לאדלרסברג הקצאה שנתית של 60 אלף אופציות, שיוקצו לו ב-4 מנות רבעוניות, וזאת במקום הקצאה שתהיה בהיקף של 0.3% מהון המניות של אודיוקודס (כ-90 אלף אופציות, נכון למועד האישור הקודם). עוד יקבל אדלרסברג, בכפוף לאישור האסיפה, הקצאה שנתית של 60 אלף מניות חסומות, במקום 0.1% מההון (כ-30 אלף).

אדלרסברג זכאי כיום גם לסכום של 2% מהרווח הנקי השנתי Non-GAAP ו-0.5% מהגידול בהכנסות ביחס לשנה קודמת; בעלי המניות יתבקשו לאשר העלאה מ-0.5% ל-1%. ב-2016 הסתכמה עלות שכרו של אדלרסברג בכ-963 אלף דולר, מתוכם כ-208 אלף דולר תגמול מבוסס-הון. אודיוקודס, המספקת פתרונות VoIP, נסחרת בנאסד"ק ובתל-אביב בשווי 216 מיליון דולר אחרי עלייה של 60% במניה בשנה האחרונה.

שבתאי אדלרסברג / צילום: תמר מצפי
 שבתאי אדלרסברג / צילום: תמר מצפי

ברדוור רוצים להעניק למנכ"ל, רועי זיסאפל, עד 800 אלף אופציות בשווי עד 1.5 מיליון דולר לשנה

באסיפת בעלי המניות של חברת הטכנולוגיה רדוור, שתתכנס ב-19 בספטמבר במשרדי החברה בתל-אביב, תעלה להצבעה הצעת החברה להעניק למנכ"ל, רועי זיסאפל, עד 800 אלף אופציות. האופציות שיוקצו יהיו במחיר מימוש ששווה למחיר המניה של רדוור ביום האסיפה, כאשר 400 אלף מתוכן יבשילו אחרי שנתיים; 200 אלף יבשילו אחרי שלוש שנים ועוד 200 אלף - אחרי ארבע שנים.

ברדוור מדגישים ששווי האופציות (לפי מודל בלאק-שולס) לא יעלה על 1.5 מיליון דולר לשנה, ואם יהיה גבוה מכך, מספר האופציות יקטן. במחיר המניה הנוכחי של רדוור, שווי האופציות הוא כ-1 מיליון דולר לשנה. עלות שכרו של זיסאפל ב-2016 הייתה 551 אלף דולר, מתוכם 397 אלף דולר כשכר בסיס.

לאישור ההצעה נדרש רוב מקרב בעלי המניות שאינם בעלי עניין אישי בהצעה, וכן שהמתנגדים להצעה לא יהיו מעל 2% מהמצביעים. בין בעלי העניין האישי נמצאים רועי זיסאפל עצמו שמחזיק ב-6.2% ממניות רדוור, כמו גם הוריו, נאווה ויהודה זיסאפל, שמחזיקים ב-7% ו-6.3% מהמניות, בהתאמה. במקביל יתבקשו בעלי המניות לאשר את הארכת כהונתו של יהודה זיסאפל כיו"ר החברה, לתקופה של 3 שנים נוספות.

רדוור מספקת פתרונות לזמינות, ביצועים גבוהים ואבטחת רשתות תקשורת ארגוניות, מרכזי מחשוב ואפליקציות, והיא נסחרת בנאסד"ק בשווי 759 מיליון דולר.

 

רועי זיסאפל / צילום: תמר מצפי
 רועי זיסאפל / צילום: תמר מצפי

הכינו חליפות (הצלה)

מי ספגה את השראתה מהטיטניק?

אמש (ג') הושק בקניון עזריאלי ראשונים שבראשון-לציון מתחם הסעדה חדש, תחת המותג "מרקדו", בהשקעה של כ-10 מיליון שקל.

בין דוכני המתחם ניתן היה למצוא גם את מסעדת "בר דגים", שבפתיחתה הושקעו 1.6 מיליון שקל, והיא תוכננה על-ידי המעצבת ליטל פוגל, שעשתה זאת בהשראת לא אחרת מאשר - ספינת הטיטניק. לא נמסר אם ה"דרס קוד" של המסעדה כולל חליפות הצלה.

במשיקים ובטועמים: יובל בורנשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; אופיר אורן, מנכ"ל עזריאלי תל-אביב; עדי קרום, מנכ"ל עזריאלי ראשונים; צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה; משה גולברי, מבעלי רשת גולברי ומנכ"ל סקארה; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; אדם פולצ'ק, מנכ"ל חברת הפרסום ליאו ברנט; ואחרים.

השקת מתחם מרקאדו בקניון ראשונים/ צילום: לנס הפקות
 השקת מתחם מרקאדו בקניון ראשונים/ צילום: לנס הפקות

כבר יש לכם תוכניות לגיל 110?

בבאר-שבע הונחה אבן-הפינה למרכז חדשנות שיתמקד בזיקנה ובגיל השלישי

בשבוע שעבר הונחה בבאר-שבע, בירת הנגב, אבן-הפינה למעבדת החדשנות המוקדשת לגיל השלישי.

המעבדה תושק רשמית בסוף השנה במרכז לחדשנות דיגיטלית (CDI) בפארק ההיי-טק בעיר, בסמוך לאוניברסיטת בן-גוריון, ועל פי התכנון וההבטחה היא תהווה "פלטפורמה לפיתוח ולמחקר יישומי, לסימולציה אינטגרטיבית ולהדגמה של פתרונות ותהליכים חדשניים במטרה לשפר את איכות החיים של אוכלוסיית הגיל השלישי וליצור סביבה תומכת כוללת במעגלי החיים של אוכלוסייה זו".

אבן-הפינה הונחה באירוע שהתקיים במעמד פרופ' רבקה כרמי, נשיאת האוניברסיטה; רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר-שבע; זיו אופק, המנכ"ל המייסד של המרכז; אופיר בן אבי, סמנכ"ל התפעול ובועז גור לביא, סמנכ"ל הכספים.

אופק קרא ואמר כי "המעבדה מזמינה יזמים, חברות הזנק, אנשי תעשייה והיי-טק, חוקרים וסטודנטים, מוסדות ממשלתיים, מלכ"רים, ארגוני בריאות, רווחה וחינוך ומומחים מעולמות תוכן שונים להם קשר ישיר או עקיף לאוכלוסיית הגיל השלישי לחבור יחד ולשתף פעולה בשמירה על איכות החיים של הורינו, סבינו וסבתותינו".

עוד צוין כי נכון להיום אוכלוסיית הגיל השלישי (בני 65 ומעלה) מהווה 8.5% מכלל אוכלוסיית העולם, כאשר בישראל מדובר ב-10%, בעוד הצפי הוא עלייה ל-14% ב-5 שנים הקרובות.

על-פי ההערכות בשנת 2023 צפויים לחיות בעולם יותר אנשים בני 65 ומעלה, מאשר בני עד גיל 40. מי שנולד היום צפוי לחיות (בממוצע) עד גיל 91, ואילו אחד מעשרה יגיע לגיל 110.

ואם אתם חפצים בחדשות צרכניות - לקראת השקת המרכז הופץ כי כבר בשנת 2011 נמכרו ביפן יותר חיתולים למבוגרים מאשר חיתולים לתינוקות.

 אופק כרמי בן אבי דנילוביץ  וגור לביא/ צילום:רונן מארס המרכז לחדשנות דיגיטלית
  אופק כרמי בן אבי דנילוביץ וגור לביא/ צילום:רונן מארס המרכז לחדשנות דיגיטלית

יריד בעתיד

מה הקשר בין חיל האוויר לבין תל-אביב בשנת 2025?

בשבוע שעבר ניסו בחברת מרכז הירידים תל-אביב לענות על השאלה לאן פניהם מועדות בשנת 2025. לשם כך, ערכה החברה אירוע "שולחנות עגולים" בנושא "תפקיד מרכז הירידים בשנת 2025". האירוע היה נדבך נוסף בתהליך אסטרטגי אותו מוביל המרכז בסיוע חברת הייעוץ TASC, לגיבוש חזון עדכני. את המפגש הוביל תמיר דיין, מנכ"ל מרכז הירידים, ובאורחים נצפו רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו; אסף זמיר, סגן ראש העירייה; חוה בר שי גלס, יו"רית דירקטוריון מרכז הירידים; ירון קליין, מנכ"ל אתרים; איתן שוורץ, מנכ"ל מנהלת עיר עולם; עובד קונה, מנכ"ל גני יהושע; מוטי כהן, מנכ"ל אוניברסיטת תל-אביב; אלי זיו, מנכ"ל התאחדות המלונות ואחרים.

חולדאי ציין במהלך הערב כי "לצערי, במדינת ישראל כיום לא עובדים עם תוכניות ארוכות באף תחום. כשהיינו בחיל אוויר אמרנו כי חייבים להגדיר יעדים מדויקים ועל פיהם לפעול. כך גם צריך לנהוג בתחומים האזרחיים - לבנות אסטרטגיה, להגדיר יעדים וליישם אותם באופן אופרטיבי". 

חוה בר שי גלס ועובד קונה/ צילום:אביב חופי
 חוה בר שי גלס ועובד קונה/ צילום:אביב חופי