הדוגמנית שלומית מלכה נפלה מקורקינט חשמלי - פצועה קשה

הדוגמנית מאושפזת בבית החולים איכילוב עם חבלת ראש, כשהיא מורדמת ומונשמת, ומצבה לא יציב ■ 

מלכה (23) היא אשתו של השחקן יהודה לוי, לו נישאה בחודש מאי השנה

שלומית מלכה / צילום: אביב חופי
שלומית מלכה / צילום: אביב חופי

הדוגמנית שלומית מלכה נפצעה באורח קשה ולא יציב, כשנפלה היום (א') מנסיעה על קורקינט חשמלי בתל-אביב. הדוגמנית מאושפזת בבית החולים איכילוב עם חבלת ראש, כשהיא מורדמת ומונשמת, לאחר שהחליקה עם הקורקינט בשדרות רוטשילד בעיר, ככל הנראה בעקבות שלולית מים שנקוו מממטרה שפעלה במקום.

"כשהגענו למקום, ראינו בצד הכביש בת 23 שוכבת כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש ופציעות בגפיים, כשבסמוך אליה ראינו קורקינט חשמלי", סיפרה פרמדיקית מד"א, יערית אורן. "הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי והרדמה, והעברנו אותה לבית החולים".

מלכה (23) היא אשתו של השחקן יהודה לוי, לאחר שהתחתנו בחודש מאי השנה. היא הנחתה את עונתה הרביעית של "The Voice ישראל" בערוץ 2 לצידו של מיכאל אלוני. החל ממאי 2015 מלכה היא הפרזנטורית של רשת האופנה הישראלית פוקס.

מלכה דיגמנה גם בקמפיינים של ראלף לורן, מולר, שוורצקופף, ברשקה, תכשיטי פנדורי, חברת התכשיטים BEBE ועוד. בנובמבר 2014 היא הצטלמה לשער של מגזין "Elle" הספרדי וכן לשער של כתבי-העת "Glamour" ו-"Marie Claire" הספרדיים. ב-2015 נבחרה להוביל קמפיין בינלאומי של חברת ההלבשה התחתונה האיטלקית Intimissimi.