מוטי בר-זיו, לשעבר בכיר ב"גלובס", מונה למנכ"ל "מעריב"

בר-זיו, ששימש ב-7 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל "גלובס" לענייני סחר, צפוי להיות אחראי על כלל פעילות עיתון "מעריב", לרבות הפיתוח העסקי

מוטי בר זיו
מוטי בר זיו

כמעט 4 שנים לאחר ש"מעריב" נרכש על-ידי איש העסקים אלי עזור, ממונה לעיתון מנכ"ל: מוטי בר-זיו, ששימש ב-7 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל "גלובס" לענייני סחר, ימונה למנכ"ל "מעריב" וייכנס לתפקיד בחודש נובמבר. בר-זיו צפוי להיות אחראי על כלל פעילות עיתון "מעריב", לרבות הפיתוח העסקי.

בר-זיו אחד מאנשי הניהול והסחר הוותיקים בתחום המדיה וניהל את החלק הארי של הקריירה שלו בתחומי העיתונות הכתובה: את תחילת דרכו עשה בקבוצת "ידיעות אחרונות", בה כיהן במספר תפקידים - האחרון בהם סמנכ"ל "ידיעות תקשורת", ובהמשך כאמור שימש כמשנה למנכ"ל "גלובס".

בחודשים האחרונים ועל רקע שינויי הבעלות ב"גלובס" הוזכר שמו של בר-זיו בהקשר לתפקידים ניהוליים מחוץ לעיתו. כך, למשל, הוא היה מועמד לתפקיד מנכ"ל אחת הקבוצות שהתמודדה על הזיכיון לשיווק הפרסום של תאגיד השידור הציבורי "כאן".

כזכור, עיתון "מעריב" נרכש בתחילת 2014 על-ידי אלי עזור וקבוצת "ג'רוזלם פוסט" תמורת 4 מיליון שקל. בהמשך נמנה עזור עם הקבוצות שהגישו הצעה לרכוש את עיתון "גלובס".

מוטי בר-זיו מסר בתגובה: "אני שמח להצטרף לבית חדש, מוביל ומלא אתגרים ומודה ל'גלובס' על השנים היפות".