שיר זכאי-חורש תכהן בתפקיד CDO תנובה

CDO הוא תפקיד שלא היה קיים בתנובה ■ זכאי, ששימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית שיווק בנירלט, תהיה אחראית על הובלת הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברה

שיר זכאי, סמנכ"לית שיווק נירלט  צילום: גליה חרמוני
שיר זכאי, סמנכ"לית שיווק נירלט צילום: גליה חרמוני

לאחר כמעט שנה של חיפושים, תנובה מאיישת את אחד מתפקידי המפתח בארגון: שיר זכאי-חורש תמונה לתפקיד ה-CDO ותהיה אחראית על הטרנספורמציה הדיגיטלית של תנובה.

זכאי-חורש שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית שיווק בנירלט והייתה אחראית במסגרת תפקידה על מערך הפרסום הפיתוח העסקי והחדשנות. בן המהלכים שהיא חתומה עליהם ניתן למנות את המונח "לנרלט", שנועד לייצר זיקה בין תהליך הצביעה לחברה עצמה, וכן על המהלך האחרון של "ipaint" - מערכת צביעה חדשנית המולבשת על הגב. קודם לכן היא כיהנה במספר תפקידי שיווק גם בתחומי ה-B2B וגם ה-B2C בחברות כמו יוניליוור, נילסן ועלית.

CDO הוא תפקיד שלא היה קיים עד עתה בתנובה, והוא מסמן כנראה את הטרנספורמציה הדיגיטלית שמתעתדת החברה לעשות. נוטים לתרגם את התפקיד ל"סמנכ"ל דיגיטל", אך הוא אמור לתת למי שמכהן בו תפקיד רחב מאוד הנוגע במספר זרועות של העסק. העידן הדיגיטלי מחייב ארגונים רבים בהגדרה מחודשת של התפקידים הניהוליים, וכך מתרבים בהדרגה בחברות הגדולות בארץ ובעולם נושאי תפקיד זה.