טירוף בארה"ב לקראת הגרלת הלוטו השנייה בגודלה אי-פעם

במשך כחודשיים איש לא הגיע לדרוש את הפרס הגדול בהגרלת הלוטו האמריקאית, וסכום הזכייה כבר הגיע ל-650 מיליון דולר ■ מדובר בפרס השני בהיקפו בהיסטוריה של ההגרלות, והאמריקאים נוהרים בהמוניהם לתחנות הלוטו לרכוש כרטיס להגרלה שתיערך ביום רביעי

הגרלת הלוטו בארה"ב/ צילום: מתוך הוידאו
הגרלת הלוטו בארה"ב/ צילום: מתוך הוידאו

במשך למעלה מחודשיים תמימים איש לא הגיע לדרוש את הפרס הגדול בהגרלת הלוטו האמריקאית, והסכום שממשיך לתפוח הגיע כבר ל-650 מיליון דולר.

ההגרלה הידועה בשם "פאוורבול" מושכת בדרך-כלל משתתפים רבים, וכעת, לאחר שגם בהגרלה שנערכה בשבת האחרונה לא נמצא זוכה בפרס הראשון, ההתעניינות בארה"ב סביב ההגרלה הבאה שתיערך ביום רביעי הקרוב שוברת שיאים, על רקע הסכום האסטרונומי שהצטבר.

נכון לעכשיו מדובר בפרס השני בגודלו בהיסטוריה של ההגרלות, כאשר הפרס הגדול ביותר שחולק אי-פעם עמד על 1.6 מיליארד דולר, והתחלקו בו 3 זוכים בשנת 2016.

יש לציין כי במקרה שיימצא זוכה בר-מזל בהגרלה הקרובה, תעמוד בפניו בחירה לא פשוטה: לקבל את 650 מיליון הדולרים בתשלומים חודשיים שווים במשך 29 שנים - או לקבל את מלוא הסכום בבת-אחת, כאשר במצב זה הוא ייאלץ לוותר על סכום נכבד לטובת רשויות המס בארה"ב ולהסתפק בכ-412 מיליון דולר "בלבד".