אפליקציית ריידר הפסיקה לעבוד: "לא קל להתחרות ב-Gett"

פעילותה אפליקציית הזמנת המוניות, שהושקה לפני שנה וחצי, הופסקה בימים האחרונים ■ מנכ"ל החברה בישראל, משה יעקבי, לא בטוח מי האשם

לוגו ריידר
לוגו ריידר

אפליקציית שירות והזמנת המוניות "ריידר", שהושקה רק לפני שנה וחצי, הפסיקה לעבוד לפני כמה ימים. לטענת מנכ"ל החברה בישראל, משה יעקבי, אחד המתכנתים הבכירים שפוטר מעבודתו ניסה לחבל בחברה והשתלט על שרתי האפליקציה. בנוסף, יעקבי אינו פוסל אפשרות כי מדובר בניסיון בעלי החברה, משפחת עמנואל היהודית-חרדית מבריטניה, לעצור את הפעילות לאחר שהחברה נקלעה לחובות.

לדברי יעקבי, בעלי החברה ניתקו איתו את הקשר. "יכול להיות שנמאס להם להזרים כסף לארץ והם הרימו ידיים, לא קל להתחרות ב-Gett. אנחנו לא התייאשנו, לחברה קיים חוב של מיליון שקל, זה לא מעט, אבל אפשר להתמודד עם זה. אני אדאג למצוא את המשקיעים המתאימים כדי להחזיר את החוב ולהחזיר את האפליקציה לעבוד. כולנו היינו קרובים להגשים את המטרות ואני מאמין שתוך יום-יומיים אנחנו נחזור לפעילות סדירה". 

ריידר, חברה בריטית עם מרכז פיתוח בישראל, לא הצליחה להתרומם מאז שהושקה בישראל לפני יותר משנה. בתחילת השנה ריידר הכריזה על חזרה לשוק אפליקציות המוניות בכוחות מחודשים, ורק לפני כשבועיים הכריזה על השקת טכנולוגיה חדשה בשיתוף-פעולה עם מאסטרקארד.