מנכ"לית "ג'רוזלם פוסט", רונית חסין-הוכמן, פורשת אחרי 12 שנה

במהלך כהונתה השיקה חסין-הוכמן את כנס "ג'רוזלם פוסט" בניו-יורק ואת פלטפורמת לימודי האנגלית "לייטוק" ואף ניהלה את מיזוג "מעריב" לתוך הקבוצה

מנכ"לית קבוצת "ג'רוזלם פוסט", רונית חסין-הוכמן, הודיעה על סיום תפקידה לאחר 12 שנה. מאז 2005 שימשה חסין-הוכמן כמנכ"לית הקבוצה. לפני כ-3 חודשים הודיעה לבעלים אלי עזור על רצונה לסיים את תפקידה, והיא תסיימו בספטמבר הקרוב.

מאז מינוייה למנכ"לית הובילה חסין-הוכמן את התפתחות קבוצת "ג'רוזלם פוסט" ויזמה וניהלה שורה של מהלכים ואת כניסת הקבוצה לתחומי פעילות חדשים. בין היתר השיקה חסין-הוכמן את "ג'רוזלם פוסט לייטוק" - בית ספר ללימודי אנגלית, שהפך לפלטפורמת לימודי האנגלית הגדולה בישראל, וכן את בית הספר ללימודי עברית עבור יהדות התפוצות.

במקביל, ייסדה חסין-הוכמן את כנס "ג'רוזלם פוסט" בניו-יורק, המתקיים מזה 7 שנים, וכן את כנס הדיפלומטים המקשר בין שגרירים ודיפלומטים, אנשי ממשל, צבא וביטחון ונחשב ל"נכס הסברתי".

בנוסף היא ניהלה את המהלך לרכישת עיתון "מעריב" ומיזוגו לתוך קבוצת "ג'רוזלם פוסט", לצד השקת אתרים ואפליקציות חדשות כמו TMI (אתר הרכילות מבית "מעריב"), אתר האינטרנט החדש של העיתון, אתר ספורט 1 ואחרים.

חסין-הוכמן מסרה היום (ד'): "קבוצת 'ג'רוזלם פוסט' הגיעה להישגים מדהימים בשנים האחרונות, שכללו מעבר לצמיחה בכל תחומי הפעילות, גם פיתוחים חדשים דוגמת 'ג'רוזלם פוסט לייטוק', לייט ודיגיטל, שהפכו למובילים בתחום לימודי האנגלית בישראל. הקבוצה הייתה לי לבית מדהים עם צוות עובדים נפלא ומחויב. נפלה בחלקי הזכות לעבוד עם אלי עזור - מו"ל ובעלים נדיר, שנתן לי את ההזדמנות ואת התמיכה בהובלת הקבוצה הזו להישגים והצלחות במהלכים עסקיים אמיצים שהוכיחו את עצמם. אני גאה לסיים תקופה רצופת אתגרים ועשייה ברוכה, וערוכה לאתגר הניהולי הבא".