גדעון אוזן, סמנכ"ל הדיגיטל של "גלובס" – פורש מתפקידו

אוזן כיהן בתפקידו כמעט עשור ■ אוזן: "החלטה לא פשוטה, אך הרגשתי שזה הדבר הנכון עבורי. זה הזמן לאתגרים חדשים"

גדעון אוזן, סמנכ"ל הדיגיטל של "גלובס" - הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו.

אוזן, 41, שימש בתפקיד במשך כתשע וחצי שנים, במהלכן קיבע "גלובס" את מעמדו כאתר הכלכלי המוביל מבחינת היקפי הגלישה, על-פי ועדת המדרוג ונתוני סימילאר ווב.

בין ההישגים המיוחסים לתקופת כהונתו של אוזן ניתן למנות שיתופי-פעולה אסטרטגיים עם קבוצת וואלה וגופים מובילים אחרים, מעבר מתקופת הפרסום בבאנרים ככלי עיקרי לעידן התוכן והביג דאטה, קידום פלטפורמות המובייל, הווידאו והסושיאל של הקבוצה - וגידול עקבי בהכנסות.

לפני הגעתו ל"גלובס" שימש אוזן כמנהל המכירות הישירות ב-Ynet מבית "ידיעות אחרונות", ולפני כן כמנהל מכירות בקבוצת תפוז וכמנהל מכירות במגזין רייטינג מבית "מעריב".

אוזן מסר: "אני עוזב מקום שהיה לי לבית במשך כעשור. זו החלטה לא פשוטה, אך הרגשתי שזה הדבר הנכון עבורי והזמן להמשיך הלאה- ולכן ביקשתי לסיים את תפקידי. במהלך השנים הובלתי את 'גלובס' לקדמת הטכנולוגיה הדיגיטלית, יחד עם צוות 'גלובס' היקר, שתמיד תהיה לי פינה חמה בלב אליהם. זה הזמן לפנות לאתגרים חדשים".