9 מיליון - שוב הפרסומת הכי אהובה השבוע; שופרסל - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV, בהשקעה גבוהה במיוחד של 3.5 מיליון שקל

קמפיין קולה שופרסל / צילום מסך
קמפיין קולה שופרסל / צילום מסך

במוצאי שבת האחרונים השיקה שופרסל את הכניסה שלה עם מוצרי קולה למותג הפרטי. בין אם בשל הרעש התקשורתי ובין אם בשל השקעה גם בקריאייטיב, בשונה מקמפיינים אחרים למותג הפרטי, הסרטון לקולה שופרסל מתמקם בראש דירוג הפרסומות הזכורות. הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, זוכה לשיעורי זכירה הגבוהים ב-37% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות.

הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן מובילה שוב את דירוג האהובות. היא רושמת שיעורי אהדה גבוהים במיוחד - 48% מעל הממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות.

פרסומת נוספת של גליקמן-שמיר-סמסונוב, הפרסומת לפרטנר TV, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, ההשקעה בפרסומת גבוה מאוד: 3.5 מיליון דולר במחירי מחירון. מדובר בהשקעה גבוהה משמעותית מהקמפיין המושקע של השבוע שעבר - הקמפיין של TRIVAGO, שבו עמד סך ההשקעה השבועית על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך מזה שפורסם לפני שבוע, ועומד על 517 לעומת 549 לפני שבוע. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע לפני שבוע, ועומד על כ-47.7 מיליון שקל.

זכורות
 זכורות

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות