קניון עזריאלי רמלה מתחדש ב-5 רשתות חדשות וסניף דואר

משיק סניפים של הרשתות קוקה, גולדן רוז, אמינו שופ וקאנברו ג'ינס ■ בנוסף נפתח סניף דואר ישראל לטובת באי הקניון ותושבי רמלה והאזור

קניון עזריאלי רמלה ממשיך לגוון ולהעשיר את הקניון בחנויות ועסקים ומשיק בימים אלה 4 רשתות חדשות, ביניהן קוקה, גולדן רוז, אמינו שופ וקאנברו ג'ינס. בנוסף נפתח סניף דואר ישראל לטובת באי הקניון ותושבי רמלה והאזור. 

קניון עזריאלי רמלה, הוקם לפני כשנתיים ומציג עלייה גבוהה בפדיונות העסקים מדי חודש. לפי נתוני חברת ריס (RIS) המנתחת את נתוני הקופות של רשתות בקניונים ובמרכזי מסחר, בחודש אוגוסט האחרון נרשמה עלייה של 8.4% במכירות הקניון, זאת לעומת התקופה המקבילה בשנת 2016. הסיבה לכך היא ככל הנראה המשך שדרוג תמהיל העסקים, לצד פעילויות שיווק ויוזמות חדשות דוגמת אפליקציית עזריאלי, "קולנוע עזריאלי לילדים", מופעי בידור, ירידים ייחודיים ומבצעי מכירות ברשתות המובילות.

הקניון אוכלס במלואו תוך שנת פעילות אחת ומציע מגוון רחב של חנויות, מסעדות, בתי קפה וכן חוויית שופינג לכל המשפחה. הקניון מאגד כ-150 חנויות ודוכנים על פני שטח של כ-23,000 מ"ר. 

צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה, מסר: "אנו מברכים על כניסתן של 4 הרשתות החדשות לקניון עזריאלי רמלה וכן על פתיחתו של סניף הדואר בקניון ושמחים על עדכון ושדרוג תמידי של תמהיל העסקים לרווחת לקוחותינו".