מירי מיכאלי עוזבת את ערוץ 10 ועוברת לזכיינית קשת

מיכאלי משמשת כמגישה וכתבת בחדשות 10 מזה כעשור, וכעת היא צפויה להיות הכתבת המרכזית של תוכנית הבוקר החדשה של קשת, "חדשות הבוקר" בהגשת ניב רסקין

מירי מיכאלי / צילום: יוסי כהן
מירי מיכאלי / צילום: יוסי כהן

עיתונאית חדשות 10, מירי מיכאלי, מצטרפת לתוכנית הבוקר החדשה של קשת. מיכאלי תהיה הכתבת המרכזית של התוכנית שתיקרא "חדשות הבוקר", אותה יוביל ניב רסקין, והיא צפויה להגיש ולסקר אירועים חדשותיים ואקטואליים בתוך ומחוץ לאולפן.

בנוסף, מיכאלי מתוכננת להשתלב בתפקידי הגשה בתוכניות האקטואליה של הזכיינית קשת, שהחל מ-1 בנובמבר תעבור, כידוע, לשדר במשך 7 ימים בשבוע (באפיק 12).

תוכנית הבוקר בהובלת רסקין צפויה להיות בעלת אופי חדשותי יותר מזה של תוכניות הבוקר הנוכחיות, והיא תעלה לאוויר כבר באוקטובר, עוד לפני הפיצול. התוכנית תשודר מדי יום מאולפן חדשות חדש שנבנה בימים אלה במתחם של אולפני הרצליה, בין השעות 7:00 ל-8:30.

מיכאלי משמשת כמגישה וכתבת בחדשות 10 מזה כעשור. במהלך התקופה שימשה כתבת לענייני בריאות, שליחת חדשות 10 באירופה וכתבת לענייני חוץ. במקביל היא הגישה מבזקי חדשות ואת התוכנית "חמש עם רפי רשף" והחליפה את אורלי וילנאי בתוכנית הבוקר של הערוץ לצד גיא מרוז בימי היעדרותה של וילנאי.