נאוויטס השלימה את השלב הציבורי בהנפקה: גייסה 14 מיליון ש'

חלק מתמורת ההנפקה תשמש להחזר חלקי של חוב שקיים לנאוויטס לקבוצת דלק ולשחרור של תדמור מערבות להלוואות של נאוויטס, וחלק ישמש לפיתוח החברה ■ תדמור: "נאוויטס מביאה לבורסה מודל השקעה חדשני בנכסי גז ונפט איכותיים בצפון אמריקה"

גדעון תדמור / צילום: יעל צור. באדיבות ועידת אנרגיה ועסקים
גדעון תדמור / צילום: יעל צור. באדיבות ועידת אנרגיה ועסקים

גדעון תדמור השלים היום את הנפקת נאוויטס פטרוליום. השותפות שבשליטת תדמור השלימה את המכרז הציבורי בהנפקת יחידות השתתפות וצפויה להירשם למסחר בתל-אביב בימים הקרובים.

במסגרת השלב הציבורי שנערך בהנפקה גויסו מהציבור כ-14 מיליון שקל, לאחר גיוס מאכזב של 32 מיליון שקל בלבד במכרז המוסדי, כאשר השותף הכללי בראשות יו"ר נאוויטס פטרוליום גדעון תדמור השתתף בהנפקה בהיקף של כ-15 מיליון שקל נוספים, בתנאים שווים לתנאים בהנפקה הציבורית. בסיכומו של דבר גייסה השותפות כ-60 מיליון שקל, ולפי שווי חברה, אחרי הכסף, של 254 מיליון שקל.

ההנפקה לא הלכה חלק לתדמור, שגם התקשה בהנפקת האג"ח של נאוויטס לפני שבועות אחדים. זה התאפשר לאחר שנאוויטס הפחיתה את מחיר ההנפקה מ-9.03 שקל ליחידת השתתפות ל-8.2 שקל וגם הפחיתה את היקף ההנפקה.

תמורת ההנפקה תשמש להחזר חלקי של חוב שקיים לנאוויטס לקבוצת דלק ולשחרור של תדמור מערבות להלוואות של נאוויטס.

תדמור, יו"ר נאוויטס פטרוליום, מסר כי "נאוויטס משלימה בהצלחה את הנפקת המניות ומביאה לבורסה הישראלית מודל השקעה חדשני בנכסי גז ונפט איכותיים בצפון אמריקה" תוך שהוסיף כי "אנו מאמינים שיחד עם המשקיעים נבנה שותפות גז-נפט ציבורית משגשגת בבורסה הישראלית".

השליטה בנאוויטס פטרוליום (השותף הכללי) מוחזקת על ידי תדמור יחד עם חנן רייכמן (מנכ"ל השותפות), יעקב כץ וחנן וולף. שותפים נוספים בקבוצה הם, בין השאר, אודי רקאנטי, גיל אגמון, אבינעם פינקלמן, ישראל גורן, צבי ברק, דניאל חוסידמן וקרנות ההשתלמות למורים.