פתרון מבריק: מוצר חדש וזול הופך כל תריס או וילון לחשמלי

תריסים חשמליים הם מוצר יקר שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו, אולם יש פתרון: חברת ברונט פיתחה מכשיר קטן ואלגנטי שהופך את הווילון הביתי הפשוט לווילון חשמלי חכם, שגם נשלט מרחוק ע"י הסמארטפון

תריסים חשמליים הם מוצר יקר ומסובך להרכבה שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו, אולם כעת יש פתרון חכם לנושא: חברת ברונט (BRUNT) פיתחה מכשיר קטן ואלגנטי שהופך את הווילון הביתי הפשוט לווילון חכם ובמחיר שווה לכל נפש.

הבליינד אנג'ין (Blind Engine), כפי ששמו מעיד עליו, הוא מנוע קטן המורכב על הקיר ואליו נקשר חוט הווילון שהשליטה בו נעשית באמצעות מכשיר הסמארטפון. פרט לשליטה מרחוק בכל זמן ומכל מקום, האפליקציה עושה גם שימוש בטיימר שבהתאם ללוח הזמנים וההרגלים שלכם מציע מספר מצבים אוטומטים אותם תוכלו לקבוע מראש, כמו לדוגמה באיזו זווית ייפתחו התריסים בשעת היקיצה שלכם, מה יהיה מרווח התריס כשאתם יוצאים מהבית, ואפילו פתיחה המתבצעת בזמן שמתקרבים לחלון.

המכשיר מסוגל להתמשק עם רמקולים חכמים, כמו האלקסה של אמזון, וכך ניתן להפעיל אותו באמצעות הקול.

חברת בראנט הגיעה כבר כמעט לפי שניים מהיעד שהציבה לעצמה באתר מימון ההמונים קיקסטארטר כשנותר עוד כחודש לסיום הקמפיין. אם גם אתם מעוניינים בפתרון חכם לתריס הביתי שלכם תוכלו לרכוש את הבליינד אנג'ן במחיר של 89 דולר, כשהמשלוח של המוצר צפוי לנובמבר של שנה זו.