קו ת"א-רוסיה: אורל איירליינס מורידה 60% ממחירי הטיסות

יצאה במהלך הקורא לתייר הישראלי להכיר יעדי נופש קרובים במחירים נוחים, בציפייה שהיעדים הללו ייכנסו למפת היעדים של הישראלים בקיץ הבא ■ כמה יעלה התענוג?

URAL AIRLINES / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
URAL AIRLINES / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

חברת התעופה הרוסית URAL AIRLINES מודיעה על הורדת מחירים של עד כ-60% לטיסות בקווים מתל-אביב ואליה ממגוון יעדים ברוסיה. החברה יצאה במהלך הקורא לתייר הישראלי להכיר יעדי נופש קרובים במחירים נוחים, בציפייה שהיעדים הללו ייכנסו למפת היעדים של הישראלים בקיץ הבא.

בחברה מנמקים כי היות שמדובר ביעדים שפחות מוכרים לקהל הישראלי, הדרך לחשיפה המיוחלת תעבור דרך מחיר משתלם.

במקביל מעודדת החברה תיירות רוסית לישראל, כאשר בהודעה שהפיצה החברה בתקשורת הרוסית מפרסמת URAL AIRLINES את מחירי הטיסות החדשים ומצהירה כי תשמור על המחירים לתקופה של כ-6 חודשים (עד מארס 2018). 

מה למשל? מחירי הטיסות בקו תל-אביב-סנט פטרסבורג יחלו ב-144 דולר לכיוון ומ-264 דולר לטיסה הלוך ושוב, כאשר לפי הצהרת החברה, המחיר בקו לפני ההוזלה עמד על 470 דולר. טיסה בקו תל-אביב סמארה, עיירת נופש השוכנת על גדות נהר הוולדה, תחל ב-250 דולר הלוך ושוב, כשהמחיר לפני ההוזלה עמד על כ-500 דולר.

טיסה בקו תל-אביב-סוצ'י, השוכנת לחופו של הים השחור, תעלה כ-200 דולר לטיסה הלוך ושוב, במקום כ-400 דולר המחיר עד כה. טיסה בקו תל-אביב-קראסנודאר, הממוקמת באזור הקווקז, תעלה כ-230 דולר הלוך ושוב, במקום כ-500 דולר עד כה; וכרטיס טיסה למוסקבה (ז'וקובסקי) מתל-אביב יתחיל במחיר של 246 דולר הלוך ושוב, כשלפני המהלך המחירים לפי החברה התחילו ב-400 דולר.

המחירים כוללים כבודה מזון ושתייה ותקפים עד 24 במארס 2018.

חברת אורל איירליינס היא חברת תעופה רוסית שטסה לכ-200 יעדים עם צי של 43 מטוסים. החברה מיוצגת בישראל על-ידי מונה טורס, ולפני כ-3 חודשים היא הודיעה על הרחבת היעדים ועל הגדלת כמות הטיסות עם פתיחת יעדים חדשים דוגמת סוצ'י. במהלך אוקטובר צפויה החברה לפתוח יעד נוסף מתל-אביב: Mineralnye Vody.