לאחר ביטול 18,000 טיסות: ריינאייר גייסה טייסים ומנסה להרגיע

בחברה מתגאים כי מדובר בטייסים ובטייסות איכותיים, כשמדיווחיה עולה כי מונחות עוד מאות בקשות לעבודה לפתחה מידי טייסים המשמשים כיום בחברות תעופה מתחרות

אחרי שביטלה אלפי טיסות, מודיעה חברת הלואו קוסט הגדולה באירופה ריינאייר כי היא גייסה 45 טייסים חדשים שהצטרפו לשורותיו, בכך עומד מספר הטייסים שהצטרפו לחברת התעופה מתחילת השנה על 867.

בחברה מתגאים כי מדובר בטייסים ובטייסות איכותיים, כשמדיווחיה עולה כי מונחות עוד מאות בקשות לעבודה לפתחה מידי טייסים המשמשים כיום בחברות תעופה מתחרות. עוד מדגישים כי התשלום שמקבלים הטייסים בריאנאייר כיום, אחרי שדרוגים, הוא מהגבוהים בענף (כנראה במטרה להרגיע את הנוסעים שחוששים שבחברות לואו קוסט "חוסכים" גם על הטייסים).

בתחילת החודש הודיעה ריינאייר על ביטול 18,000 מטיסותיה המתוכננות לעונת החורף (נובמבר עד מארס). השינויים הללו (שלא כללו את הקווים מתל אביב ואליה) פגעו ב-700 אלף מנוסעי החברה שעודכנו על ביטול הטיסה שהזמינו ואשר לפיכך קיבלו החזר כספי.

החברה נימקה כי היא נאלצה לבטל את טיסותיה לאור תחשיב לוח הטיסות ששיקף מחסור בטייסים. כעת מנסה החברה לשלוח קריאת הרגעה לנוסעים שבחודש האחרון מתבשרים על חברות לואו קוסט שקרסו כלכלית (מונארך ואייר ברלין).