חנה הולנדר תמונה למנכ"לית בית ההשקעות אקסלנס

הפניקס הודיעה הערב על החלטתה למנות את הולנדר לתפקיד, לאחר שניהלה את חטיבת אשראי של הקבוצה

חנה הולנדר / צילוםי:חצ
חנה הולנדר / צילוםי:חצ

מספר חודשים לאחר שהמנכ"ל הקודם של בית ההשקעות אקסלנס, עוזי דנינו פרש מתפקידו, מנכ"ל הקבוצה האם הפניקס, אייל לפידות, ממלא את התפקיד החסר מתוך הבית: חנה הולנדר, בכירה במערך ניהול ההשקעות של קבוצת הפניקס.

הפניקס הודיעה הערב על מינויה של הולנדר למנכ"לית בית ההשקעות אקסלנס שבבעלותה המלאה. בהודעה על המינוי דווח כי הולנדר ,45, החלה את דרכה המקצועית ברשות לניירות ערך, המשיכה בתפקידי ניהול בבנק יהב, בנק משכן ובנק הפועלים, וכן כשותפה בפעילות הבנקאות להשקעות בבית השקעות אי.בי.אי.

בשש השנים האחרונות היא שימשה כסמנכ"ל בהפניקס השקעות וניהלה את חטיבת האשראי של הקבוצה. עוד ציינו בהפניקס כי בשנה החולפת הגיע תיק האשראי של הקבוצה לסך של כ-13 מיליארד שקל. היא אשת השקעות מוערכת ועם קבלות.

אקסלנס נמנה שנים על צמרת שוק בתי ההשקעות במשק. ואולם, בשנים האחרונות מעמדו נחלש מהותית. מבית ההשקעות המגוון של פעם נותר בית השקעות ללא פעילות גמל והשתלמות (שנבלעה בקבוצה האם), כשלאחרונה הפעילות המרכזית של קרנות הנאמנות (שנחלשה מאוד בשנים האחרונות) מוזגה לתוך פעילות תעודות הסל המוצלחת של אקסלנס - קסם. באקסלנס גם פעילויות נוספות בהן חבר בורסה וניהול תיקים.