איפה תשודר "פגוש את העיתונות" אחרי פיצול ערוץ 2?

מסתמן כי קשת ורשת יגיעו להסדר שלפיו חברת החדשות תפיק רק עבור רשת את "פגוש את העיתונות" שמשודרת במוצ"ש, ובתמורה תופק עבור קשת מהדורה מוקדמת לפני "אולפן שישי"

רינה מצליח / צילום:אוריה תדמור
רינה מצליח / צילום:אוריה תדמור

זכייניות ערוץ 2, קשת ורשת, ממשיכות כך נראה לחלק את השלל של חברת החדשות לקראת הפיצול. על פי ההסדר המתגבש בין הזכייניות, "פגוש את העיתונות" תשודר רק ברשת, ואילו המהדורה המוקדמת של "אולפן שישי" תשודר רק בקשת.

כזכור, לאחר פיצול ערוץ 2 בשבוע הבא, חברת החדשות, שנמצאת בבעלות משותפת של הזכייניות, תמשיך להפיק עבורן את התוכניות שהפיקה עבורן עם קבלת החוק הרלוונטי ב-2011. לאור זאת, לאנשי חברת החדשות ולזכייניות היה ברור כי "המהדורה המקודמת" של אולפן שישי, שבאה לעולם הרבה אחרי 2011, לא תוכל להמשיך במתכונת משותפת ונעשו ניסיונות למצוא לכך פתרון. במקביל, לאחרונה הופתעו לגלות בחדשות 2 כי קיימת בעיה רגולטורית גם עם "פגוש את העיתונות" שכיום מוגשת על ידי רינה מצליח. כאן מדובר אמנם בתוכנית ותיקה שמשודרת עוד משנות ה-90, אך התברר כי במקור היא לא סווגה כתוכנית חדשות אלא כ"תוכנית שיח בענייני היום".

לאור זאת, הפתרון המסתמן הוא ש"פגוש את העיתונות" בהגשת מצליח תשודר בימי שבת רק ברשת, ואילו עבור קשת תופק מהדורה מוקדמת שתשודר לפני "אולפן שישי", כשכרגע מסתמן שגם אותה תגיש מצליח.

הזכייניות הגיעו ביניהן לאחרונה לסידור דומה בעניין שתי תוכניות אחרות שמופקות על ידי חברת החדשות, כשהגיעו להסכמה שלפיה "חדשות הלילה" בהגשת דוריה למפל (שגם היא נולדה אחרי 2011) תופק על ידי חברת החדשות רק עבור רשת, ואילו תוכנית חיסכון אותה מגישה קרן מרציאנו (שלגביה התעוררה בעיה רגולטורית שונה), תופק רק עבור קשת.